Gå til innhold

Vil ha spill med flott(NYDELIG) grafikk, lyd og spillbarhet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

 

 

How dare you?!

 

Du skal brenne på staken for slike uttalelser!

 

Battlefield 2 kan man ikke klage på. Mitt topp 5 onlinespill.

Lenke til kommentar
Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen.

 

Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter.

 

Dette anbefaler jeg deg som har bra graffikk og er stortsett bra:

 

- Crysis og Crysis Warhead må abselutt testes hvis det ikke har blitt gjort

- Lost Planet

- Far Cry 2

- Call of Juarez

- Medal of Honor: Airborne

- Race driver GRID

- Test Drive Unlimited

- Colin Mcrae Dirt

 

Han ønsket seg spill med flott spillbarhet, lyd og grafikk, og av disse punktene er det ihvertfall to som aldri går ut på dato, spillbarhet og lyd. Jeg vil heller ikke si at de spillene jeg nevnte har arkaisk grafikk, og med en gjennomsnitlig rigg vil man kunne dra disse på maks grafikk, og de vil da imponere de fleste langt mer enn Crysis på medium, det mest realistiske grafikknivået for hvermansen. At han etterspør NYDELIG grafikk tilsier kanskje at han har en noe hissigere maskin enn gjennomsnittet, men dog.

 

Når han etterspør spillbarhet i tillegg til grafikk, vil jeg påstå at spillene jeg nevnte alle har langt mer å tilby dersom man ser på kryssummen av grafikk/spillbarhet/lyd enn Crysis eller Lost Planet. Dersom han først og fremst søker noe som vil kreve litt av maskinen hans skal jeg ikke si noe på Far Cry 2, men hvis han søker en trivelig og flott spillopplevelse er Half-Life 2 og Call of Duty 2 langt, langt opp på listen.

Lenke til kommentar
Han ønsket seg spill med flott spillbarhet, lyd og grafikk, og av disse punktene er det ihvertfall to som aldri går ut på dato, spillbarhet og lyd. Jeg vil heller ikke si at de spillene jeg nevnte har arkaisk grafikk, og med en gjennomsnitlig rigg vil man kunne dra disse på maks grafikk, og de vil da imponere de fleste langt mer enn Crysis på medium, det mest realistiske grafikknivået for hvermansen. At han etterspør NYDELIG grafikk tilsier kanskje at han har en noe hissigere maskin enn gjennomsnittet, men dog.

 

Når han etterspør spillbarhet i tillegg til grafikk, vil jeg påstå at spillene jeg nevnte alle har langt mer å tilby dersom man ser på kryssummen av grafikk/spillbarhet/lyd enn Crysis eller Lost Planet. Dersom han først og fremst søker noe som vil kreve litt av maskinen hans skal jeg ikke si noe på Far Cry 2, men hvis han søker en trivelig og flott spillopplevelse er Half-Life 2 og Call of Duty 2 langt, langt opp på listen.

 

De spillene du har sagt er bra, eller var bra når de kom ut. Saken er at vi er i 2008, og en leter etter et "nytt" spill, kan du jo såklart forslå noen gamle klassikere, men graffikk er for mange like viktig som spillbarhet og lyd, og når han spesielt nevnte at han vil ha god graffikk, har egentlig kun 2 av spillene der en liten sjangse i dag. Men for min del har det kommet høyere standarderer, og de fleste av de spillene har gått ut på dato rett og slett, og vil kanskje bare i dag være en skuffelse. Kanskje noen som vil finne underholdning i dem, men som ihvertfall jeg skjønte ville han ha et spill som er laget for kort tid siden.

Lenke til kommentar
Slenger ut noen:

 

Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect.

Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!:

 

 

On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse.

 

Regner med du mener Fallout 3 som RPG.. da sier jeg så mye som at jeg bare spiller det i FPS!, bruker rpg, BARE for å se over ting, rundt hjørner etc.

 

Tror du har gått deg litt bort i begreps-jungelen.

FPS - first person shooter

RPG - Role playing game

 

1st person view og 3rd person view er vel det du tenker på?

Hvis du ikke mener at du kun rollespiller i det du kikker rundt hjørner og over gjenstander, og freser igjennom resten som i et FPS spill. :)

Lenke til kommentar
Slenger ut noen:

 

Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect.

Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!:

 

 

On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse.

 

Regner med du mener Fallout 3 som RPG.. da sier jeg så mye som at jeg bare spiller det i FPS!, bruker rpg, BARE for å se over ting, rundt hjørner etc.

 

Tror du har gått deg litt bort i begreps-jungelen.

FPS - first person shooter

RPG - Role playing game

 

1st person view og 3rd person view er vel det du tenker på?

Hvis du ikke mener at du kun rollespiller i det du kikker rundt hjørner og over gjenstander, og freser igjennom resten som i et FPS spill. :)

 

Ja, lett å bli forvirret i disse dager..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-141789

Assassins creed, sjølv om det er fra 2007 er det ganske så bra grafikk og heilt klart veldig nydelig.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Kan vel ikke si at grafikk fra 2007 er utdatert enda :p

Men støtter Crysis (+ Warhead). Genialt.

Også Half Life 2. Om du spiller gjennom HF2 og Episode 1, kommer du (selvsagt) til Episode 2, som jeg vil si har veldig fin grafikk.

 

Edit: Half Life-lydene suger da. Spesielt eksplosjonene. Crysis derimot har verdens beste lyd vil jeg si.

Endret av GW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Half Life 2

Half Life 2 Episode 1

Half Life 2 Episode 2

 

Må spilles før du dør :)

 

absolutt ikke, sterkt overvurdert SYNES jeg, ja må skrive det i caps lock slik at jeg ikke blir fordømt og truet resten av livet av alle de gale hl fansene som er her på forumet ;) gta4 er alt det du trenger, men krever noe helt ekstremt. ta en titt på gears of war på pc også. er kjempe bra. spesielt med på mp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...