TheCatIsALie Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg leter etter et dritra spill. Har: Left 4 Dead Dead Space Call of Duty 4+5 Fallout 3 Need For Speed Undercover det er vel de aller fleste. Skal helst ha både MP og SP. Må være til PC Helst uten masse tullete monstre. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 The Witcher: Enhanced Edition har flott/nydelig grafikk spør du meg. Det er dog fullt av "tullete monstre" i det da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 det må gjerne være fps. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Slenger ut noen: Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Slenger ut noen: Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect. Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!: On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse. Endret 25. november 2008 av Khogn Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen. EDIT: Kan også nevne Portal, men det følger med Orange Box, og du får også mange underholdene timer for nesten ingenting på play.com, f.eks. koster Prince of Persia-spillene 70-90 kroner per stykk. Endret 25. november 2008 av sfRoyal Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Slenger ut noen: Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect. Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!: On-topic: Man kan ikke gå feil med Half-Life 2 og sine episoder. En må-ha for alle FPS-entusiaster. Det er nok noen "tullete monstre" men handlingen knuser all konkurranse. Regner med du mener Fallout 3 som RPG.. da sier jeg så mye som at jeg bare spiller det i FPS!, bruker rpg, BARE for å se over ting, rundt hjørner etc. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Anbefaler Fallout 3, ganske fett spill. God grafikk, god lyd og en god historie. Det er ganske RPG-ish, men om du liker FPS vil det fungere ganske godt allikevel. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 +1 Wartom.. Fallout 3 er knall Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Slenger ut noen: Crysis, Crysis: Warhead, Bioshock, Mass Effect. Ironisk at trådstarteren trenger et drittbra FPS og at det eneste "drittbra" spillet i listen din er et RPG :!: Folk flest anser alle disse som bra spill, dessuten hvis man leter etter et bra FPS med nydlig graffikk og ikke har prøvd Crysis har man gått glipp av noe, Bioshock også forsåvidt. Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen. Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter. --- Dette anbefaler jeg deg som har bra graffikk og er stortsett bra: - Crysis og Crysis Warhead må abselutt testes hvis det ikke har blitt gjort - Lost Planet - Far Cry 2 - Call of Juarez - Medal of Honor: Airborne - Race driver GRID - Test Drive Unlimited - Colin Mcrae Dirt Endret 25. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen. Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter. How dare you?! Du skal brenne på staken for slike uttalelser! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen. Jeg tror få vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter. How dare you?! Du skal brenne på staken for slike uttalelser! Hehe du må nok bare innse at det ekke alle som enda lever i steinalderen Lenke til kommentar
BiB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Far Cry 2, denne gang uten monstre:P Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Crysis+Crysis wars Farcry2 Battlefield 2(ikke den beste grafikken da men ellers utrolig bra) Call of duty 4+5 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Half-Life 2 Episode 1 og 2, Portal og Team Fortress 2. Alle de nevnte spillene over har samme type følelse av bevegelighet som L4D gir. Ellers er Bioshock et spill som bør spilles igjennom! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Grandtheftauto spillene vel! Endret 25. november 2008 av gtamann Lenke til kommentar
lidan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Age of Conan Endret 25. november 2008 av lidan Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Henger meg på Crysis og Crysis:Warhead, samt Bioshock! Og Half-Life 2 er også å anbefale på det sterkeste. Det begynner å bli litt gammelt, men jeg syntes fortsatt grafikken er veldig bra. Og om du kjøper Orange Box, så får du med alle Half-Life 2 spillene, samt Portal og Team Fortress 2, og alt dette for prisen av ÉTT vanlig spill. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dritbra spill på PC; Mafia, Half-Life 2, Max Payne, Call of Duty 1+2, Battlefield 1942 og Battlefield 2. For å nevne noen. Jeg tror få grafikkhorer vil like disse spillene i dag hvis man ikke har prøvd de før, dessuten har ingen av de lenger nydelig graffikk som han spurte etter. ... Men som sagt ville trådstarter ha nydelig grafikk, så da var det litt unødvendig av meg å fikse på innlegget ditt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Half Life 2. Half Life 2. Half Life 2. Half Life 2. Monstre dog, men disse monsterene er søte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå