michael691 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. har tweka tjenestene så mye jeg kan. Men er det mer på lista som jeg kan ta bort? Jeg behøver trådløst internett. takk Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 anyone..? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 http://www.blackviper.com/WinVista/servicecfg.htm Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Takk. Det hjalp en smule ^^ Wooh. Nå har jeg bare 28 tjenester opp og gående. Dette ligner en forbedret XP når det gjelder ytelse Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det jeg har kjørendes: 17 services, 2 av dem er 3rd party (Ikke installert med windows) Og alt fungerer helt perfekt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Det jeg har kjørendes:17 services, 2 av dem er 3rd party (Ikke installert med windows) Og alt fungerer helt perfekt WTF det var fryktelig lite Kan man ta vekk alle ''network..(?)'' tjenestene? Hvis jeg gjør det får jeg ikke internett. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Nettverkstjenestene (Untatt DHCP client med mindre du har statisk IP) er ubrukelige hvis du har et fungerendes nettverk som du aldri gjør innstillinger på Merk at hvis du disabler alle nettverksservicene, fungerer ikke mappen "nettverkstilkoblinger" ^^ Du får heller ikke statusikon nede ved klokken. Endret 27. november 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Nettverkstjenestene (Untatt DHCP client med mindre du har statisk IP) er ubrukelige hvis du har et fungerendes nettverk som du aldri gjør innstillinger på Merk at hvis du disabler alle nettverksservicene, fungerer ikke mappen "nettverkstilkoblinger" ^^ Åja takk ^^ Da er det bare å fjerne netverks ikonet neddi systemstatus feltet. Network Store Interface Service trenger DHCP. Og jeg har ikke statisk konfigurasjon så den må vel stå på. Jeg digger å tweake Windows.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Network Store Interface Service trenger DHCP. Men trenger DHCP "Network Store Interface"? Hvis ikke kan du jo bare disable "Network Store Interface". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå