kenzuke Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei, har laga et lite webområde som jeg har hos Bloggnorge.com. Jeg er egentlig helt fersk med sånne wordpress-blogger, så derfor spør jeg her om hjelp etter at jeg har støtt på et lite hinder. Tenkte å hive inn en sånn Google AdSense banner på siden, men vet ikke helt hvor dette skal gjøres. Jeg har ingen umiddelbar tilgang til kildekoden til siden, og det eneste jeg kan se som en mulighet for implementering av banner-kode for øyeblikket er Design -> Widgets -> "Sett inn tekst / HTML". Når jeg gjør dette, så fungerer ikke skriptet til google, det blir bare borte etter at jeg har lagret widgeten. Ser at dette er javaskript, så er sikkert derfor - jeg har en counter som er ren HTML på samme måte, og denne fungerer. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan få implementert koden? <script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-5043001096814830"; /* 125x125, opprettet 25.11.08 */ google_ad_slot = "7530436117"; google_ad_width = 125; google_ad_height = 125; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script> Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva med å bare ta og redigere designet? Istedenfor å bruke "Widgets" delen. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Joda, det hadde vært det enkleste, men ser ingen plasser hvor jeg faktisk kan redigere på selve siden / designet ... Skal leite litt til. Lenke til kommentar
demilio Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vet de har en del innstikk allerede, så du kan jo høre om de vil installere en adsense widget eller noe om du finner en for de? Det står at du kan gjøre det på siden dems Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Dem installerte nødvendige widgets for meg Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Joda, det hadde vært det enkleste, men ser ingen plasser hvor jeg faktisk kan redigere på selve siden / designet ... Skal leite litt til. Hva mener du? Det er da bare å redigere themes-filene. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Rinox: Han har ikke tilgang til de filene på sånne gratisgreier vet du. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Stemmer det, Jokka. Venter på at gamlingene skal få fiber (25/10 mbit for 499,- *glis*), så jeg kan plassere en liten server der, som bl.a. kan sørge for at jeg kan lagre ubegrenset og har ubegrenset trafikk. Da kan jeg jo også bl.a. redigere på design-filer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå