geirlor Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Har lagt inn en god del temaer siste året, men etter div. reperasjoner av telefon og inn og uttak av minnekort klarer jeg ikke finne temaene igjen i programbehandling. Jeg kan fortsatt bruke dem. Spørsmålet er hvilken mappe jeg må i for å få fjernet dem. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Verktøy, innstillinger, generell, tilpasning, teamer, generelle... Slik gjør jeg det på min N95 8GB hvert fall Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Får ikke slettet dem der. Ikka med c-tasten. Trykker jeg valg får jeg Angi - Forhåndsvisning - Hjelp og Avslutt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så rart. Lenge siden du har oppdatert firmwaren? Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Har versjon 30.0.015 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du er inne på no, jeg sjekka også min nettopp og det er plutselig ikke mulig å slette derfra. Jeg må gå på programbehandling for å slette. Prøv å koble mobilen til pcen også finne riktig mappe hvor disse "skinsa" ligger. Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Sakl prøve det. Vet du hvilken mappe de ligger i og eventuelt om de har samme navn som temaene? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så rart, jeg finner ikke fram til dem ved å koble til pcen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Prøv denne, kanskje det går: http://www.zedge.net/forum/t/43918/delete-...from-n95-8gb/3/ Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Der lå noen temaer der, men det var bare noen få med navn på, ellers var det bare nummer på filene. Kjente ikke igjen enkelte. Det er vel egentlig like greit å formatere minnekortet når det er blitt sånn. vi får se. Takk for hjelpen i alle fall. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, jeg ville formatert. Bare et lite tips. Sett loggen til 1 dag lagring, da går ting mye raskere! Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hei Takk for det. Det viste jeg ikke. Har forresten akkurat bestilt HTC Touch HD. Gleder meg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, jeg ville formatert. Bare et lite tips.Sett loggen til 1 dag lagring, da går ting mye raskere! Så sant så sant, men upraktisk og ikke kunne få frem tapte anrop om sånt som hare skjedd for mer enn 24 timer siden da .. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei Takk for det. Det viste jeg ikke. Har forresten akkurat bestilt HTC Touch HD. Gleder meg. Grattis. Ja, jeg ville formatert. Bare et lite tips.Sett loggen til 1 dag lagring, da går ting mye raskere! Så sant så sant, men upraktisk og ikke kunne få frem tapte anrop om sånt som hare skjedd for mer enn 24 timer siden da .. Sant nok, men man kan sette den til 10 dager? Er glad jeg valgte N95 8GB framfor N96, den er visst sinnsykt treg. Hadde vanlig N95 før og da satte jeg loggen til 1 døgn. Digger Nokia Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 *Sant nok, men man kan sette den til 10 dager? Er glad jeg valgte N95 8GB framfor N96, den er visst sinnsykt treg. Hadde vanlig N95 før og da satte jeg loggen til 1 døgn. * Ja, tror det er 10 dager jeg bruker om jeg ikke husker feil (bruker en annen telefon i dag). Men klart, her må man desverre velge hva som irriterer deg selv mest, litt treghet eller kort log. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå