Gå til innhold

Fjerne temaer på nokia n95

geirlor

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lagt inn en god del temaer siste året, men etter div. reperasjoner av telefon og inn og uttak av minnekort klarer jeg ikke finne temaene igjen i programbehandling. Jeg kan fortsatt bruke dem. Spørsmålet er hvilken mappe jeg må i for å få fjernet dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der lå noen temaer der, men det var bare noen få med navn på, ellers var det bare nummer på filene. Kjente ikke igjen enkelte. Det er vel egentlig like greit å formatere minnekortet når det er blitt sånn. vi får se. Takk for hjelpen i alle fall.

Lenke til kommentar
Hei

Takk for det. Det viste jeg ikke. Har forresten akkurat bestilt HTC Touch HD. Gleder meg.

Grattis. :)

Ja, jeg ville formatert. Bare et lite tips.

Sett loggen til 1 dag lagring, da går ting mye raskere!

Så sant så sant, men upraktisk og ikke kunne få frem tapte anrop om sånt som hare skjedd for mer enn 24 timer siden da ..

Sant nok, men man kan sette den til 10 dager? Er glad jeg valgte N95 8GB framfor N96, den er visst sinnsykt treg. Hadde vanlig N95 før og da satte jeg loggen til 1 døgn.

Digger Nokia :D

Lenke til kommentar
*

Sant nok, men man kan sette den til 10 dager? Er glad jeg valgte N95 8GB framfor N96, den er visst sinnsykt treg. Hadde vanlig N95 før og da satte jeg loggen til 1 døgn.

*

Ja, tror det er 10 dager jeg bruker om jeg ikke husker feil (bruker en annen telefon i dag). Men klart, her må man desverre velge hva som irriterer deg selv mest, litt treghet eller kort log. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...