Uranos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Orwellsk science fiction møter egyptisk mytologi i et vakkert og mystisk eventyrspill Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 heh, har sett filmen, og må si den hadde interessant innhold (dem lager noen underlige filmer i frankrike gitt), så kanskje jeg tar en titt på spillet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du burde lese tegneserien, som anmelder nevner. Nikopol-trilogien er ganske forvirrende (men det er noen år siden jeg leste den sist), men både tegningene og atmosfæren er upåklagelig. Dette spillet ser ut til å basere seg på del I, The Carnival of Immortals (akkurat som den noe spesielle filmen). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette er et spill jeg kunne tenke meg å kjøpe. Men har kjøpt alt for mye spill i det siste, så det må vente sammen med A Vampyre Story til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg