ingvald Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei jeg kjøpte meg det nyeste fifa 09 og da jeg hadde spillt det en stund så fikk jeg opp en blå skjerm og der står det clean disk ,og jeg tok ut cd platen og tørket den med en myk klut men det hjelpte ikke er det noe galt med cd platen? Endret 25. november 2008 av ingvald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den er så ripete at den er ødelagt, gå og krev en ny. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hadde samme problemet. Både med Fifa08 og 09. 08 ble etterhvert så ripet opp at jeg ikke kunne spille det. Det samme hadde sikkert skjedd med 09 om jeg ikke hadde instalert spillet på harddisk. Vet ikke hvorfor det akkurat er Fifa-spillene som ripes opp jeg. Andre spill går det greit med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skjedde med og, men jeg fikk ny av komplett. Never happend since. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå