Jon_ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Blant annet de jeg kjøpte; Speed Racer, Bully: Scholarship Edition og Prince of Persia: Rival Swords. Det er vel ca 125 kr pr spill. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ganske god pris det Slipper å betale moms i tollen også Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 De Blob er også under 200 kroner. Lenke til kommentar
super smash Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ganske god pris det Slipper å betale moms i tollen også hvor mye må man betale i frakt? vet du det? så noen spill jeg kanskje skal kjøpe i julegaver. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gratis frakt fra Play.com. Man betaler kun den priser som er på produket, med mindre prisen er over 200kr(toll). Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Play har manhunt 2 til 100 spenn. Kun idag! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ganske god pris det Slipper å betale moms i tollen også hvor mye må man betale i frakt? vet du det? så noen spill jeg kanskje skal kjøpe i julegaver. Skal veldig godt gjøres at det du bestiller nå kommer frem til jul da, bare så man er klar over det Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ganske god pris det Slipper å betale moms i tollen også hvor mye må man betale i frakt? vet du det? så noen spill jeg kanskje skal kjøpe i julegaver. Skal veldig godt gjøres at det du bestiller nå kommer frem til jul da, bare så man er klar over det Men så skrev han nå det innlegget for 8 dager siden da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hehe, jeg så det etter jeg postet svaret, men tenkte det kunne stå om noen skulle temke på å bestille julegaver nå Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er dog ikke utenkelig at det kan gå, jeg får ofte varer fra play.com i løpet av 3-4 dager. Men det kan hende julepostrushet bremser dette en del nå. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Shaun White til under 200 på Amazon.co.uk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Varer fra USA trenger som regel litt over en uke, men det kommer ann på når du sender det og hvor mye det er. Jeg har fått en pakke på seks dager på det meste, men da ble det sendt fra en privatperson. Pakken fikk akkurat plass i postkassa. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Rayman Raving Rabbids TV party til under 200 kr på Amazon Og jeg som akkurat kjøpte det på Gamestop til 480 Lenke til kommentar
IQM Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Rayman Raving Rabbids TV party til under 200 kr på Amazon Og jeg som akkurat kjøpte det på Gamestop til 480 Det er samme pris hos play.com og de har gratis frakt. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 cdon.no har nå to wii spill til 349 (bl.a. metroid prime og resident evil 4 som jeg bestilte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå