Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blomst på date

Gjest Guest_Forundret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Forundret_*

Hei

Skal snart på date og tenkte å gi henne en blomsterbukett eller lignende.

Noen forslag?

Det mest vanlige er vel roser, men har også hørt at Liljer er et godt tegn..

Noe forslag her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi det kan virke mot sin hensikt, og kan skremme daten din? Hva med å ta med blomster til andre eller tredje date istedenfor?

Hmm, forsåvidt sant.. Noen andre triks for å få daten i havn?

Lenke til kommentar

hvor gammel er du? er litt alders-betont det med blomster på date etter min mening. (BTW de fleste blomsterbutikker har marie-liljer) Og det har jo litt å si hva som er vanlig i din omgangskrets du er i. Men ang. daten, hvor skal dere og hva skal dere? Bare vær deg selv. Med mindre du bare er ute etter å få snøre i bånn er det vel dette som fungerer i lengden.

Lenke til kommentar
hvor gammel er du? er litt alders-betont det med blomster på date etter min mening. (BTW de fleste blomsterbutikker har marie-liljer) Og det har jo litt å si hva som er vanlig i din omgangskrets du er i. Men ang. daten, hvor skal dere og hva skal dere? Bare vær deg selv. Med mindre du bare er ute etter å få snøre i bånn er det vel dette som fungerer i lengden.

Er 20. Vi skal på kino og spise middag etter det og gå en tur om været er bra:)

Hun skal forøvrig overnatte hos meg den helgen vi skal ut.

Hun er fra før av en veldig god veninne.

Lenke til kommentar

Er 20. Vi skal på kino og spise middag etter det og gå en tur om været er bra:)

Hun skal forøvrig overnatte hos meg den helgen vi skal ut.

Hun er fra før av en veldig god veninne.

Da hadde JEG droppet blomstene, og fulgt rådet som de andre har over her. Ta med deg et godt smil som probin så fint sa. Hvis det er en venn av deg er det vel du som kjenner henne best, så gjør det du føler er riktig.

Lykke til da :) Post resultat og a ;)

Endret av HouseWolf
Lenke til kommentar

Det skal jeg gjøre;)

Håper bare det går bra:)

Dropper blomster men satser på det beste;)

Når vi går sammen så leier vi hverandre, jeg spurte om hun ville være med på kino og middag, noe hun veldig gjerne ville:)

Hun hadde også lyst til å være med hjem den helgen. Se hvordan jeg hadde det og hilse på familien:)

Er det et tegn på noe tror dere?

Lenke til kommentar
Det skal jeg gjøre;)

Håper bare det går bra:)

Dropper blomster men satser på det beste;)

Når vi går sammen så leier vi hverandre, jeg spurte om hun ville være med på kino og middag, noe hun veldig gjerne ville:)

Hun hadde også lyst til å være med hjem den helgen. Se hvordan jeg hadde det og hilse på familien:)

Er det et tegn på noe tror dere?

I tillegg sender vi en del småflørtete SMS og snakker litt småflørtete på MSN...

Pluss at alle mld ender med et <3 på slutten...

Noen tegn?

Lenke til kommentar
Du er blind for å ikke se de tegnene der, gutt ;)

Jeg er faktisk overasket over at det ikke har skjedd noe mer her. Kanskje jeg bare er for frempå, men jeg pleier ikke å leie veninder jeg ikke har mer enn vennskap til, og de spørr sjeldent om de kan møte familien min, og se hvordan jeg har det hjemme hvis det ikke har, eller vil skje noe mer. Kan hende jeg bare har rart forhold til det.

Men ser ut som du har et garantert flaxlodd her gutten min. hehe.

Lenke til kommentar

Stiller meg bak å vente med romantikk-greiene (blomster, sjokolade etc.). Synes slikt passer best til å pleie et forhold, ikke for å "seal the deal". I begynnelsen synes jeg spontanitet, ha det gøy sammen (stå på skøyte, bowle, whatever), og å ikke være for "needy" er veien å gå.

Lenke til kommentar

Er andre ting enn blomst som skal få dama i havn. Altså din personlighet, men blomster kan kanskje være ett ekstra pluss i forhold til førsteinntrykk. Er du pengelens så dropper du det, men effekten av blomster er ganske liten.

Hilsen en som har vært med samma dama i 3år uten å ha gitt blomst en eneste gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er andre ting enn blomst som skal få dama i havn. Altså din personlighet, men blomster kan kanskje være ett ekstra pluss i forhold til førsteinntrykk. Er du pengelens så dropper du det, men effekten av blomster er ganske liten.

Hilsen en som har vært med samma dama i 3år uten å ha gitt blomst en eneste gang.

På tide å prøve det ut da kanskje? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...