Lego Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei I XP kunne jeg huke av for "La windows kontrollere den trådløse tilkoblingen" (Eller noe lignende). Finnes dette i Vista? Har søkt litt rund på nettet og det står noen steder at dette er mulig men ikke hvordan. Finner ingenting i Vista selv. Ser nå at det er ett eget Vista forum, kan en moderator flytte den for meg?. Endret 25. november 2008 av Lego Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei I XP kunne jeg huke av for "La windows kontrollere den trådløse tilkoblingen" (Eller noe lignende). Finnes dette i Vista? Har søkt litt rund på nettet og det står noen steder at dette er mulig men ikke hvordan. Finner ingenting i Vista selv. Ser nå at det er ett eget Vista forum, kan en moderator flytte den for meg?. Avinstaller produsentens Wireless utility. Høyreklikk Computer -> Manage -> Services Aktiver Windows Zero Configuration. Det er denne som styrer trådløs tilkoblingen i Windows. Service heter det samme i både vista og xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå