EinarEriksen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Samsung har vist frem en prototype-mobil der skjermen brettes sammen når du klapper igjen telefonen Les mer Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fancy og greitt at det er en prototype, men er det noen som vet hvor mange ganger man kan bøye slike skjermer før det gir spor etter slitasje? vært litt kjedelig med en brei, rynkete stripe midt på skjermen etter et halvt år liksom Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg mistenker "juks". Se aksen som skjermen brettes om. Aksen er nøyaktig i overflaten av skjermen. Det virker som det er to relativt ordinære skjermer, der man har fjernet elektronikken på de tilstøtende kantene for å få null millimeter ramme der. Det vil si at de to skjermene hver for seg er stive og ubøyelige, men at det ser ut som de er én skjerm som bøyes når man holder de helt inntil hverandre og dreier de om den aksen. Men for all del, hvis folk liker denne teknikken så må de selvsagt få lov til det. Men da bør de ikke kalle det én bøybar skjerm, men to skjermer som ligger tett inntil hverandre. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Juks eller ikke, å ha en stor sammenhengende skjerm på innsiden av en klappmobil har jeg lenge drømt om Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 kan ha ett vist potensiale når det kommer til surfeplater og lignende det her Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som tenkte på *selve* guiden i hitchikers guide to the galaxy når de så denne? Utbrettbar skjerm ville vært konge, samme om de 'jukser' for å få det til. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg mistenker "juks". Se aksen som skjermen brettes om. Aksen er nøyaktig i overflaten av skjermen. Heh.. Selvfølgelig er aksen helt øverst. Se for deg at den hadde vært litt lenger ned, hva hadde skjedd da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man ser ganske tydlig i videoen over at det er en linje midt i skjermen som får det til å se ut som juks. Ser ganske tydlig at det er noe galt når den bøyer seg og man kan tyde et mellomrom der Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som tenkte på *selve* guiden i hitchikers guide to the galaxy når de så denne? Ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tyde ett mellomrom? Mellomrommet må jo være på minst 5mm under oppstigning. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Originalartikkelen er oppdatert: "UPDATE - this display is not a flexible display - it is simply two 'regular' OLED displays tiled together. OLEDs are very thin, so it's possible to make it look good." Det ser uansett lekkert ut, det kan vi vel være enige om. Hvor mange tommer vil en slik totalt skjermflate utgjøre, egentlig? Minst 5-6, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hhehe som simen sa Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som tenkte på *selve* guiden i hitchikers guide to the galaxy når de så denne? Utbrettbar skjerm ville vært konge, samme om de 'jukser' for å få det til. Min første tanke Vil heller kalle det en brettbar skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg