mcgroven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå kan du ta en prøvetur i Isaac Clarkes romdrakt. Les mer Lenke til kommentar
torsverre Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 I dag? Trodde det var tirsdag i dag jeg Btw, Dead Space er drittskummelt. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Dagene går i ett for meg. Rettet opp. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kommer det ikke til Pc også? Jeg som gledet meg sånn... Da får jeg håpe jeg får en Xbox360 til Jul da. For har nemelig ikke råd til en Ps3 Endret 25. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nice, skal testes Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) litt sent å komme med demo maybe, men klager faen ikke jeg Endret 25. november 2008 av AndyF Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror Dead Space er best på konsoll. Keyboard-kontroll gjør boss-fightene litt i kjipeste laget for min del. Utenom boss-fightene, som bare er dumme og ikke skumle i det hele tatt, er spillet bra Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Huff, og jeg som såvidt har begynt på Bioshock! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gleder meg til å prøve det. Men tviler på at det blir kjøp. Alt for mye annet bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dead Space er utrolig bra. Et av de beste og mest skremmende spillene jeg har spillt i år. Anbefaler alle som ikke har testet det til å laste ned demoen. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Huff, og jeg som såvidt har begynt på Bioshock! Vel, hvis du syns det er skummelt, har du no ille i vente! Jeg syns Bioshock var litt creepy, men Dead Space er virkelig skummelt! Men det er et knall-spill! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Huff, og jeg som såvidt har begynt på Bioshock! Hehe, og jeg som nettop er ferdig med Bioshock. Vel, har ihvertfall rundet det en gang. Nå skal det spilles igjennom på hard. Knallspill! Uansett så har jeg hatt Dead Space i kikkerten etter gode anmeldelser og sammenligninger med overnevnte og Resident Evil 4. Demo skal såklart prøves og hvis den ikke er elendig, blir det nok et kjøp på meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er umulig å drepe de tingene som er på starten av demoen Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Have no fear! Isaac is here! Hva slags ting er det snakk om? edit: Gah! Feil konto! MvH Snurreleif. Endret 25. november 2008 av Sandoora Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Monster/romvesen/levende ting med kvinhender som prøve å drepe deg. Kall det hva du vil, men det er ikke mulig å drepe alle Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg klarte det fint. Du må kanskje øve inn siktingen Og forresten: Spilte det, og fikk innmari lyst til å kjøpe det. Kul skyting og den no-HUD greia er elsk <3. Også, akkurat når jeg trodde jeg kom til et skummelt parti slutter demoen. Beklager, men en 5 minutters demo er liksom ikke nok for min del. Da ble det heller Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er umulig å drepe de tingene som er på starten av demoen Nå vet jeg ikke helt hvor demoen starter, siden jeg har sittet med fullversjonen siden release, men as a general rule: Sikt på armer og bein (eller det som likner mest på armer og bein) heller enn hode og uh ... Eventuelle andre ting som stikker ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror Dead Space er best på konsoll. Keyboard-kontroll gjør boss-fightene litt i kjipeste laget for min del. Utenom boss-fightene, som bare er dumme og ikke skumle i det hele tatt, er spillet bra Tull, bare og koble til en 360-kontroll så går det som smør. Og du trenger bare og velge det i innstillingene, så er det som og spille på konsoll=) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Blei positivt overrasket over spillet jeg. Trudde ikke det var så bra Men trur ikke det blir no kjøp på meg, var veldig skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg