potetskrell Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Skulle gjerne hatt det i større oppløsning. Til trådstarter: Men ikke større enn 1024 på den lengste siden...helst. Tror folk vil ha det som bakgrunn, og da holder ikke 1024. 1600 eller 1280 i lengden må være minimum. Kan jo legge inne en stor advarsel for som ikke takler høye oppløsninger Fint bilde trådstarter! Fint motiv, og stranda trekker deg inn i bildet.. Supert Endret 25. november 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Om noen vil ha det som bakgrunn kan det sikkert (som nevnt) legges ved en link. Det er i utgangspunktet ikke noe ønske om at bildene som skal opp til vurdering skal være enorme. Endret 25. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om noen vil ha det som bakgrunn kan det sikkert (som nevnt) legges ved en link. Det er i utgangspunktet ikke noe ønske om at bildene som skal opp til vurdering skal være enorme. Det er korrekt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Først bildet. Det er et fint motiv; lyset er slik jeg tror det var der og da. Jeg føler ikke så stort behov for ND /NGD filtre, men jeg kunne tenkt meg at du hadde hatt litt mindre himmel, særlig ettersom det skjer såpass lite i den. Da kunne du fått trestubbene/vrakrestene bli mer dominerende i bildet. Alt i alt et brukbart bilde som du kan stramme opp en del i PS eller andre dertil egnede verktøy for å få frem det lille ekstra. Det vil selvsagt også være en ide å ta bilde i mer dramatisk lys; men det krever nok en tur til Danmark (men det er kanskje helt greit ). Når det gjelder større bilder; så er det helt greit å legge bildene ut i større størrelse, enten i en spoiler tekst i første bilde, eller oi en senere post i tråden. Det dere må passe på da, er at det markeres tydelig at dett er en utgave i stor størrelse; fordi den er ønsket av en eller annet til et eller annet formål. Jeg vil også be dre som ønsker å få bildet i stort format fordi dere ønsker det som en desktop; så si at det er grunnen med en gang. Respekter også at fotografen ikke ønsker å gjøre det; hvis det skulle skje. Tom Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Desverre så ønsker jeg ikke å legge ut bildet i stort format. Har et prosjekt på gang, å derfor ønsker jeg å ha kontroll på hva jeg legger ut, og at ikke bildene skulle bli stjelt. Ikke det at jeg tror at folk skulle hive seg rundt å spre bildene mine, men bedre føre var... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Det er tatt på en strand, ikke så langt fra Hirtshals i Danmark. Om noen vet hva disse stokkene er/har vært, så skriv gjerne det:) Men bildekritkken kommer i første rekke. Det er spantetopper,sannsynligvis fra en flatlekter/pram. disse prammene ble brukt fram til 70/80 tallet for og transportere løsmasse. Endret 29. november 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå