Tankevekker Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er ute etter en vidvinkel til et Canon EOS400 kamera. Jeg hadde et håp at det ikke skulle koste like mye som en bruktbil Er det noen der ute som har forslag til ei linse som kan anbefales. Minner på om at poenget er at det skal være en vidvinkel. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke at jeg hjelper deg noe særlig nå, men vær klar over at vidvinkler er dyre objektiver. Hva slags pris er det du forventer deg da? Foto.no sitt bruktmarked kan ha noe til deg, verdt å prøve. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Til mitt EOS400D har jeg dette objektivet: Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM . Det synes jeg gir meget gode bilder og prisen var ikke høy i forhold til kvaliteten du får med dette objektivet. RandiA Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den rimeligeste vidvinkel objektivet som er rett-tegnende og gir bra bilder er Sigma 10-20. https://prisguiden.no/product.php?product...iew=productinfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå