Qumad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hvordan kan man skifte Post Icon til grønn "V" ? Jeg ser den ikke i listen når jeg skriver ny post eller når eg editerer gamle poster. Dette ikonet virker ypperlig som et ikon til bruk når ett problem er løst, at jeg kan skifte fra og over til "Fullført" / "Løst" ikonet Jeg undret om det var noe som kom automatisk når man skrev inn [Løst]<i>Topic title</i> men det gjorde ingen forskjell. Endret 9. januar 2009 av Qumad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det er ein Løst-knapp som står oppe til høgre for første innlegg, ved sidan av "Svar Nå" og "Nytt Emne". Det kan kun gjerast av trådstarter og moderator. Du kan prøve deg på denne tråden og sjå om du får det til. Endret 25. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ohh.. *føle seg teit* På tide og bruke øynene litt kansje.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Savner en "uløst" knapp om man tilfeldigvis kommer borti løst knappen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kunne man ikke gjort det sånn at man fjernet haken hvis man klikket på løst-knappen en gang til? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Man fjerner den ved å fjerne [Løst] i emnetittelen. Det er først når du blir så kul som meg at du kan ha løst-hake uten at det står [Løst] i emnetittelen. Bare se her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg