Filosof Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ja, du leste riktig! Nå har det kommet en forbedret versjon av visningsskjermen på YouTube. Jeg oppdaget dette ved en ren tilfeldighet - jeg hadde akkurat lastet opp en ny film på YouTube, og da jeg skulle se den merket jeg til min store overraskelse at skjermen var mye større, særlig i bredden. Her er et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=Z3BYDScF6pw Dette gjelder vel og merke bare for videoer av høy kvalitet - men det er allikevel særdeles stillig! (Skjermen blir ikke større hvis du embeder videoen, det er derfor jeg legger ut linken) Endret 25. november 2008 av Professoren Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vil filmer i HD automatisk få en "watch in HD" knapp, eller må jeg.. er, betale for det eller noe sånt? Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) SVAR: Om du filmer i HD eller ikke har ingenting å si for om du får "Watch this in high quality" eller ikke. Det er komprimeringen dette avhenger av. Hvis du komprimerer den i lav eller middels kvalitet dukker denne funksjonen ikke opp. Du må komprimere den i relativt høy kvalitet for å oppnå dette. Kravene er: KOMPRIMEINGSTYPE: H.264, Divx, Xvid, WMV eller HuffYUV. BILDEFREKVENS: 25 DATAFREKVENS: Minimum 600kbits/s video bitrate STØRRELSE: Minimum 480x360 (640x360 for widescreen) Håper dette hjalp Endret 10. desember 2008 av Professoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå