Howard Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 TEST: MusicBank DDR-3000 Som en konsekvens av at "alle" produserer MP3-spillere har produktene på markedet blitt stadig mindre og mer kompliserte, og ikke minst blitt kombinasjonsprodukter fremfor rene musikkavspillere. MusicBank DDR-3000 er kanskje et av de mest ekstreme tilfellene av dette. Les testen her. Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det står i testen at det er straffbart å ta opp samtaler uten den andre personens samtykke... Dette er feil... Man kan ta opp hva man vil sålenge man er med i samtalen selv... =) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hva var det med mykrocken da? Verste jeg har hørt... (OK da. Det finnes sikkert verre også) Tror dere glemte å peke ut bassen forsvinner på opptakene (pirke-pirke) (hvis jeg ikke overså at dere pekte det ut da). Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva var det med mykrocken da? Verste jeg har hørt... (OK da. Det finnes sikkert verre også) Tror dere glemte å peke ut bassen forsvinner på opptakene (pirke-pirke) (hvis jeg ikke overså at dere pekte det ut da). Liquid Tension Experiment var bancdet.... gjer seg definitivt bedre uten å ha blitt tatt opp gjennom en micro-høytaler som i utgangspunktet gir svært lite bass. De opptakene gjenspeiler faktisk beundringsverdig godt hvordan lyden er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå