Fisk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Roomien min her på Gjøvik har både PS3 og GH4, og vi klimprer for tiden i vei både på bass og gitar. Kjempeflott spill! Men; jeg lurer grassalt på en ting. Hva i alle dager gjør de forskjellige gitarstrengene man får tilgang til iløpet av spillet? Selv liker jeg å tro at det forandrer subtilt på lyden og tonefallet i gitaren. Er det noe hold i dette eller er det bare for å kunne si at man bruker digitale Ernie Ball Coated Extra Slinky til vennene sine? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 har nok ingen ting å si, er bare for show Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 har nok ingen ting å si, er bare for show Hm, desverre. Men det er jo litt rart det og, man kan jo ikke se de ingame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 er bare for show, for de folka som driver med det, som vet hva alle gitar merkene, strenger, alt mulig, så bare for show. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 er bare for show, for de folka som driver med det, som vet hva alle gitar merkene, strenger, alt mulig, så bare for show. Da veit jeg det. Takk for infoen! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ingenting er så kult som å sette på et par freshe EMG-pickuper kun for å vite at de er der. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ingenting er så kult som å sette på et par freshe EMG-pickuper kun for å vite at de er der. Hehe... Ikke sant. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sorry for off topic spm.: Er det bare mulig å ha et band, jeg mener en spiller? På GH3, kunne jeg og dama ha hver vår "savegame". Nå er det full krig, for vi er inne på samme career hele tiden... Grin.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Sorry for off topic spm.: Er det bare mulig å ha et band, jeg mener en spiller? På GH3, kunne jeg og dama ha hver vår "savegame". Nå er det full krig, for vi er inne på samme career hele tiden... Grin.. Tror det er enklere for deg om du lager en egen topic. Dessuten skjønner jeg ingenting av spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg mener at når startet Career på GH3, så kunne man lage flere navn/ band/ kontoer/ brukere, som man valgte fra nå man startet opp. Det virker som om det bare er en bruker på GH4. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 rsarsa: kjipt.. har ikke gh4 selv.. men da er det sikkert som i mange andre spill at dere må ha hver deres Ps3 bruker. Om det er slik så må du ut av spillet, skifte bruker også starte spillet igjen, noe som er vanvittig kjipt om det er slik :S Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 rsarsa: kjipt.. har ikke gh4 selv.. men da er det sikkert som i mange andre spill at dere må ha hver deres Ps3 bruker. Om det er slik så må du ut av spillet, skifte bruker også starte spillet igjen, noe som er vanvittig kjipt om det er slik :S Ja, desverre fungerer det på denne måten i GH4. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) provoserende.. xbox har vel noe lignende, men der slipper du vel å gå ut av spillet? Hadde en sluppet å gå ut av spillet hadde det jo ikke vært noe problem. Endret 30. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvoror skal du skifte bruker hele veien da? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 feks når jeg og dama spiller , evt familiemedlemmer som skal spille:) unødvendig å måtte lukke hele spillet synest jeg.. burde gå an og skifte hele ps3 brukeren ingame. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ja, det er nå uansett offtopic så det holder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå