MiniMoi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Heisann Jeg ønsker å kjøpe en ny telefon, men jeg trenger litt hjelp til å velge hvilken. Jeg har sett både på LG KF750 og Sony Ericsson W595. Har tidligere hatt flere SE og har vært veldig fornøyd med de. LG er et nytt merke for meg, men jeg har lest på flere tester at LG KF750 skal være veldig bra. Jeg trenger egentlig ikke noen mobil med tusen forskjellige egenskaper, de kriteriene jeg ønsker at mobilen min skal ha er: - lett å bruke - gode taster ( god å skrive mld med) - pris mellom 1800 og 2500 kr - tåler en god støyt - bra kamera - lang batterivarighet + samtaletid - bra minnekapasitet - fancy utseende - gjerne flipp- eller slide- mob Jeg har også vært litt på utkikk etter en rosa flipp -mob uten å finne noen( ja, jeg vet det er veldig jentete - men vi jenter liker godt rosa ) D er derfor jeg tenker på SE W595 da denne kommer i rosa. Men til tross for høyere pris, så er jo LG KF750 en utrolig stilren og fin mobil Det jeg lurer på er om det er veldig stor forskjell på disse to mobilene? Er LG en mye bedre mobil enn Se og dermed verdt de ekstra pengene - eller er SE W595 en vel så bra mobil med tanke på de kriteriene jeg ønsker at mobilen min skal ha? Har dere evt. noen andre forslag på hvilken mobil jeg skal kjøpe? Håper jeg får noen råd/ svar i fra dere Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du leiter etter noe av det samme som meg, har lyst på en durable telefon som ikke er veldig dyr. Hørte Nokia 5610 Xpressmusic var en god mulighet, tenker selv på SE W595 eller LG KU990. (er litt nervøs med tanke på at det er touch screen, hvis skjermen er hard og tåler en støyt hadde dette vært en fin telefon). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå