unserheld Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Transferring data from statistik-gallup.net... står det i all evighet. Jeg skjønner at diskusjon.no er affiliate med alle mulige rare sider, men trenger det å stå og loade dill fra andre nettsteder? Når jeg skriver dette står det waiting for img.gfx.no... Hvorfor blir den aldri ferdig? Prøver man å sjekke sidene får man 404 Emnetittelen må være på mer enn to tegn, og inneholde minst 3 ord. da endrer jeg topic fra statistik-gallup.net til Transferring data from statistik-gallup.net... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Når det gjelder linken, "statistik-gallup.net ", så er dette Norges største markedsanalysebyrå, i henhold til omsetningsstatistikk. Grunnen til at diskusjon.no laster fra denne er nok at de ønsker og holde styr på aktiviteten på sidene(?). Den laster lenge når det er mye trafikk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg