Larusso Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei hei, leiter etter en film som bare er sykt trivelig, noe ligende som Catch me if you can, eller the Bucket list. Vet det er forskjellige type filmer, men vil gjerne se noe som bare er veldig trivelig og ganske realistisk, ikke noe action skrekk, bare en skikkelig trivva film. Litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. Endret 25. november 2008 av Larusso Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lars and the Real Girl er en trivelig film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke så veldig realistisk, men utrolig trivelig og morsom: Black Cat, White Cat - dette er en av tidenes feelgoodfilmer i min bok. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Enig i Lars and the Real Girl, flott film. Så kan jo jeg anbefale Garden State i samme slengen. Edit: Og forsåvidt Juno også, selv om det er mer delte meninger om denne. Edit 2: Og hvordan er det mulig å glemme Lost in Translation Endret 25. november 2008 av mOkk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 The Wizard of Oz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tidenes triveligste film er nok Den Fabelaktige Amélie fra Montmartre Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 The Wizard of Oz Enig her. Jeg så den i går, og elsket den Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den er fantastisk bra. Veldig koselig film, også utrolig bra teknisk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En film jeg ønsker å nevne i denne kategorien er en av mine personlige favoritter som en svært sjelden hører noe om. Filmen Sneakers fra 1992 er en skikkelig god-film, fylt til randen av trivelige karakterer og generell feel-good. Se den. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Slenger meg på forslaget om Juno og legger til at det er en fantastisk søt film med et utrulig festlig manus. Så har man også Little Miss Sunshine som er nogenlunde i samme gate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Også ingen som har nevnt Forrest Gump? Så den her om dagen og jeg var utrolig rørt. Skjeldent man ser fuktige øyekroker hos denne barskingen untatt i begravelsen til bestefar og enkelte filmer. Dette er så absolutt en kosefilm. Endret 26. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Når julen nærmer seg så må jo Love Actually nevnes, absolutt en trivelig film Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ikke så veldig realistisk, men utrolig trivelig og morsom: Black Cat, White Cat - dette er en av tidenes feelgoodfilmer i min bok. Den er jo meir realistisk enn ein del anna som er nemnt i denne tråden. Og det er ein fantastisk fin film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå