kip Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hei! har bare en liten ting jeg lurer på... Dersom jeg har en kundekrets og jeg vill få frem info om kunden ved å taste in kundenummer, kundenavn eller fakturanummer... hva slags program må jeg ha da??? finnes det noe slikt programm på nettet som er gratis?? Håper at det er noen i Norges land som veit dette.. Hilsen en oppgitt! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Først, endre topic før posten blir stengt. Topic: Finnes masse måter å gjøre dette på, noen bedre enn andre og noen vanskeligere enn andre. Access er det første jeg kommer på, men du sier ikke mye av hvordan systemet skal være. På web? Egen applikasjon? Mer info!! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 øhm, jeg har ikke svar på spm. ditt (bruke access?) men jeg tror du bør forandre overskriften (??????) ellers blir tråden stengt.....! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hvilket OS bruker du? Til windows plattformer kan det bli vanskelig å finne et slikt program gratis. Har du en form for Linux inneholder nok de store office pakkene slike programmer. Lenke til kommentar
kip Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 det access som ble nevnt her... det har jeg men, jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal sette det opp for at det skal bli som jeg vil.... :oops: Lenke til kommentar
kip Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 ....jeg kjører WINDOWS 2000 PRO... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 lån en bok på biblioteket :wink: Lenke til kommentar
kip Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 lån en bok på biblioteket :wink: jeg sitter her med en bok somm heter : rett på sak.. men, jeg får det ikke til å bli som jeg vill for det!! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 det går ann å sette opp ein mysql og legge opplysningene inn i denne. og så bruke sql kommandoer for å få opplysningene ut. Ei god bok for dette er MySQL Bible av Steve Suehring, Wiley publishing Der står innstallering og bruk forklart. mvh JanEirik Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Her kan du boltre deg i diverse maler for Access: http://search.officeupdate.microsoft.com/T...t.asp?qu=access Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå