Zepticon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei... Lurer på å kjøpe ekstern disk, men har nada peil på hva som er bra. Tenker på noe rundt en tusenlapp, i størrelse 500-1000GB, Kvalitet>størrelse. Bør være forholdsvis kjapp og stille da jeg er utolmodig Skal brukes til å lagre musikk og noen personlige mapper, og kommer i 90% av tiden å være tilkoblet min stasjonære. Noen tips? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med min western digital mybook essential, koster ca en tusenlapp for en terra. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er ingen ekspert selv, men jeg har hatt veldig bra erfaringer med Western Digital hardisker, du kan se på noen her. Vet ikke om dette hjelper deg noe, men håper det Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) HAr sett på disse, men folk sier dem er treige... Noen som veit om noen tester etc av externe hdd's? Endret 26. november 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå