sdf123 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har startet et prosjekt med å lage en video av jordarundt tur som ble gjort for 6 år siden. Har nå startet så vidt i Windows Movie Maker med å importere de forskjellige filmene og kategorisere dem i Samlinger. Planen er enkel redigering, kanskje legge på litt lydklipp og tekst for så å lage en DVD, gjerne med Meny til slutt. Har jeg disse mulighetene i WMM? Eller burde jeg se på et annet program? Jeg har også noe problem med Interlacing på mye av videoene. Er det noen enkel måte å få ordnet opp i dette på? Lenke til kommentar
xrib Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har brukt WMM noe og synes det fungerer fint, om du har har Vista utgaven så skal visstnok den være veldig bra. Pinnacle Studios er selvfølgelig mye bedre mht valgmuligheter, men det er også et mye større og tyngre program og koster en del. Hadde forsøkt WMM først, med litt øving så fungerer det helt greit. Det er veldig enkelt å lage fine overganger, bare å dra den ene scenen litt inn på den forrige eller bruke de fancy overgangene som ligger i programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå