aslebasle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Visste ikke hvor jeg skulle plassere dette spørsmålet, men forsøker her. Niesa mi skal gifte seg nå til helgen og mora som jo er søsteren min har bedt meg finne på noe morsomt i bryllupet. En overraskelse eller noe... Jeg vet ikke hva det skal være og nå begynner jeg å få liten tid.. Er det noen som har noen forslag eller vet om noen sider med masse sånne ting? Hun er anleggsgartner, han er for tiden blikkenslager. De skal flytte for å overta en gård. De er i slutten av 20 årene. De har ikke noen barn enda. Hjelp!!! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kjør en parodi på Jakten på kjærligheten, siden hun skal flytte på gård. Bare noe jeg kom på i farten. Du kan jo slå deg sammen med et par andre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Useriøse forslag slettet. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ingen andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan gikk det med underholdningen? Fikk du det til sånn noenlunde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå