Gå til innhold

Mistet mine nøkler...Gud tok de?!

KarmaZ

Anbefalte innlegg

Må virkelig bare tilføye en hendelse jeg opplevde igår. Det var det at jeg og en kompis var på et Hotell også når vi skulle hjem igjen til meg så halv-syklet jeg og han daffet etter. Da vi nå endelig kom hjem fant jeg ikke nøklene, og da gikk det opp for meg.. Faen mistet de nå!

Det vi så gjorde var at vi skum-lette over alt der hvor vi kom fra, fra A og tilbake til B. Gikk tilbake på Hotellet og sjekket, og fant heller ingenting der. Jeg syklet mer eller mindre midt i veien, med tanke på at veien så farlig smal ut i mine øyner, og kanskje en liten innvirkning på pilsene...

Men nok om det, vi har lett idag også uten noen resultater. Ettersom det er nøkler til 3 forskjellige hus, jobb, biler og alt det der begynner jeg å bli skikkelig "redd" for i hvilkne hender de er i. Og vet ikke mine råd om hva jeg burde gjøre. Noen som vet? Det med å legge ut annonse er vel som å trakke i salaten, da vet alle hvem nøklene tilhører!

Endret av KarmaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da ikke verre enn å legge ut en annonse du ikke kan spores etter. Helst ender sånne gjenstander opp hos politiet uansett, men i noen tilfeller kan det kanskje hjelpe på å minne finneren på at du savner nøklene og at det vanker finnerlønn.

Tja, kanskje det skal gå an. Får se hva det blir til. Værste er at det er små unger som har fått tak i de og seiler sin egen sjø. Men får vel håpe på det beste.

DEM! DET HETER "TOK DEM"!

Det er nemlig en forskjell på subjekt og objekt på norsk.

For å si det sånn gir jeg bøtte faen i både deg og dine ord. Spe heller i din egen dritt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
WOW...Fant nøklene mine igjen! Takk gud for det. Var nok en snill sjel som hang de opp i et skilt.. Sånn at jeg fant de igjen.

Gud var sikkert ferdig med dei, så han hengte dei opp.

Eller nokon tok kopi av alle nøklane før vedkomande hang dei opp igjen. Sidan du har funnet igjen nøklane kjem du ikkje til å skifte lås, dette veit han (eg antar det er ein mann). Han har tilgang til bil, jobb og heim heile tida. Han kjem nok når du er vekkreist, luskar rundt i ein tvilsom van kvar dag for å studere bevegelsesmønsteret til både deg og dine naboer.

Du bør anmelde han med ein gang, selge bilen, skifte låser på huset og skifte jobb. Gud passar neppe på huset, bilen og jobben din.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

(Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...