Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det hvis jenta vil at du skal holde munn?

Gjest Gutt 16

Anbefalte innlegg

Så sent som igår mistet jeg jomfrudommen til en jente like gammel, (går i vg1), trodde orginalt vi var venner men så en kveld så bare skjedde det på en måte. Og så rett etter på fikk jeg meldingen: "at vi ikke burde si det til altfor mange TIDLIG" Hva betyr det? Hvis det kom ut ville det sikkert skapt mye oppstyr sånn blant venner og greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så sent som igår mistet jeg jomfrudommen til en jente like gammel, (går i vg1), trodde orginalt vi var venner men så en kveld så bare skjedde det på en måte. Og så rett etter på fikk jeg meldingen: "at vi ikke burde si det til altfor mange TIDLIG" Hva betyr det? Hvis det kom ut ville det sikkert skapt mye oppstyr sånn blant venner og greier.

Anti Slut Defence.

Eller... hvordan "bare skjedde det" igrunn?

Uansett... hvorfor skulle du si det til noen i utgangspunktet? Hvis dere blir sammen fast, kan jo du si at dere er samment, så svare "Er ikke det naturlig i et forhold lissom?" hvis noen spør om du har pult henne, og ikke lage et stort nummer av det.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Henger ikke helt med her, vil du si til alle de omgangesvenne at du hadde sex med damen eller at dere er nå mer enn venner (kjærestepar, kanskje)??

Lenke til kommentar
evt at du skal drite i å skryte om det til alle rundt deg:-D
Ser ikke helt den, ekke det bare positivt?

Greit du har mista jomfrudommen, er sikkert helt i skyene og vil bare fortelle det til alle. Men du bør ikke gjøre det, nettopp fordi det ikke er så behagelig for jenta å få spørsmål om "jasså, så du pula x i helga?" som det er for det. Hold det for degselv, om så noen spør så nekt. Blir ofte pes om man går rundt og sier det (tror nok mange av oss har erfart det etter jomfruskuddet)

Lenke til kommentar

Tror ingen av dere vil tjene på om dette blir «snakkissen» i vennegjengen. Mulig du vil få noe cred fra dine kompisser, men du kan i alle fall banne på at «døren» er låst om du skulle håpe på en «ønskereprise» hos hun.

Vil også gjøre det mere komplisert om du skulle prøve deg på noen andre jenter i vennegjengen. Vil de ha sex med deg om du plaprer om det til alle senere? Om de vil, så er det mest sannsynlig damer noen du bør holde deg unna likevel.

Lenke til kommentar

Jeg ser at du bare er 16 og kanskje ikke vet så mye, men du trodde at du skulle fortelle om det?

Lenke til kommentar
evt at du skal drite i å skryte om det til alle rundt deg:-D

Ser ikke helt den, ekke det bare positivt?

Det er gjerne stort for noen , gjerne mer frekvent i den alderen og mer frekvent for gutter. Ikke det samme for jenter, horestempelet har blitt nevnt, det taler for seg. Kansje det er årsaker du ikke vet om ? Kansje hun vet at en av dine kompiser er hypp på henne og vil spare deg for ubehag ?

Uavhengig av hva årsaken er, spiller det noen rolle ? Er det så stort å skryte av at du har fått deg et ligg ? Personlig syntes jeg ikke det er noe å skryte av.

Vil anbefale å respektere ønsket hennes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...