pululf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hei! Av og til knaker det skikkelig i kneet! Jeg har hatt dette problemet så lenge jeg kan huske, og lurer på hva det er for noe... Det som skjer er at når jeg retter ut beinet så "låser" kneet seg litt, løsner, og sier knekk. Dette skjer ca. 5-8 ganger i løpet av utrettingen av beinet. Det er langt fra alltid dette skjer, og er egentlig ganske random. Jeg vet liksom ikke når det skjer, det kan skje når jeg sitter, når jeg går, osv. Bare ikke når jeg løper. Det gjør nesten ikke vondt, det er mer ubehagelig. Det eneste gangene det gjør vondt er når jeg f.eks. skal stille meg på en stol, og når beienet og skal løfte meg opp knaker. Da gjør det jævlig vondt, men dette skjer aldri... Kun tre ganger har det skjedd tror jeg. Noe annet som er litt rart er at det kun er høyrekneet det skjer med. Faren min har også problemer med knærne sine hvis dette har noe å si. Er det andre som har slik knaking/låsing av ledd? Endret 24. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Opplevd det selv. Mitt forslag er å dra til legen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nøyaktig samme greiene her og... "Knaser" på en måte. Kunne tenke meg å vite hvorfor dette skjer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Opplevd det selv. Mitt forslag er å dra til legen. Njeeh... Det hemmer meg jo ikke på noe vis, og gjør nesten ikke vondt. Litt stress å dra til legen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har problemet selv og har vært hos fysio for å finne ut hva det er. Det er noe så enkelt som at blodårene ikke har klart å frakte nok blod kneskjellet så har det samlet seg brusk på baksiden av kneskjellet. Det går over av seg selv etter en tid. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Har problemet selv og har vært hos fysio for å finne ut hva det er. Det er noe så enkelt som at blodårene ikke har klart å frakte nok blod kneskjellet så har det samlet seg brusk på baksiden av kneskjellet. Det går over av seg selv etter en tid. Tja, har jo hatt det slik i minst 5-7 år da. Lurer litt på om det virkelig kommer til å gå bort. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm ok. Har selv hatt det i 2år men det begynner å gå vekk hos meg nå. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette har jeg også problemer med. Har arvet det av min far. Legen hans sa at legene kun kan gjøre noe med det den dagen det låser seg fullstendig. Da vil man mest sannsynlig få tilbud om operasjon. Lenke til kommentar
MBK Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har dette, og hos meg er det pga. løse bruskbiter og dårlig med blodtilførsel, eller noe sånt. Ta en tur til en fysio eller lege med peil på kne du! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har også dette. Har det ikke så ofte nå, men hadde det ganske mye før. Til meg gjør/gjorde det drittvondt når kneet låste seg. Har det kun i venstre kne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå