Gå til innhold

Avhengi av Everquest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Anarchy Online for 2-3 mnd siden, men er redd for å gå i samme fella som kompisen min som spiller stort sett hele tida han ikke er på jobb. Står tilogmed opp FØR jobb for å spille en times tid. Så jeg spiller det ikke særlig mye :p

Lenke til kommentar

Har vel en wiz 55 på den europeiske serveren, og noe annet, men har ikke spilt på over 1år nå. Farlige greier de dere multiplayer online spillene, blir så innmari hektet. Har noen kompiser med 3-4 lvl 50 spiller og på dreamteam listen på Daoc, men de sitter jo bare å spiller 24/7.

Lenke til kommentar
Har aldri testet Ever Quest, men har spillt Aanarchy Online siden dag 1. Snakket med flere tidligere Ever Quest spillere som har gått over til Aanarchy Online, og alle virker som om de liker det bedre.

Gå over til anarchy Online :woot:

alle jeg kjenner som hoppet fra AO over til Eq, er gått tilbake... AO er greit nok men har ikke noe ekstra ordinært som EQ har(selvagt PVP server da :))

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har 150-200playdays i EQ, 60 necro på torv (pre pop), og 51 wizzy, og en 34 chanter på den nye serveren, Stromm.

Og jeg og har spillt en del AO. Det er en grei avveksling fra EQ, men det er også alt. Det har ingenting til å appellere til folk når de er ferdige å levle opp.

Lenke til kommentar

Spilte Planetarion før det begynte å koste penger, aldri mer slike spill. ble hektet, brukte all tid på det, alt vi snakket om på skolen var Planetarion. Jeg drømte til og med om det :shrug: .

Det som var kjekt var jo kontakten med andre folk ;). Men aldri mer :p

Råd: kom deg bort før du blir hekta

Lenke til kommentar

"Aldri mer" du liksom. Det vil komme en flodbølge av MMO's de neste årene, og stort sett alle MMO's er svært avhengighetsskapende.

TRO MEG - Det vil GARANTERT bli skrevet minst en doktorgrad i temaet "avhengig av MMORPG spill". Sann mine ord.

Lenke til kommentar
"Aldri mer" du liksom. Det vil komme en flodbølge av MMO's de neste årene, og stort sett alle MMO's er svært avhengighetsskapende.

TRO MEG - Det vil GARANTERT bli skrevet minst en doktorgrad i temaet "avhengig av MMORPG spill". Sann mine ord.

MMORPG tar jo gaming til et helt nytt nivå. Så langt har jeg vært litt redd for å begynne på noen, da det går med så sinnsykt mye tid hvis en skulle bli hekta. Spillte Diablo (2?) en del og kjente gufset av avhengighet :yes:

Tenk hvor mye tid folk bruker/sløser bort med slike spill egentlig. Det er jo som å "rømme til en annen verden". Nei, kjør heller i gang en kabal eller noe sier nå jeg :lol:

Henning

Lenke til kommentar

er nå nesten et år siden jeg avsluttet mitt liv som MMORPG addict.

jeg spilte UO (Ultima Online Renaissance), greide å rive meg løs etter at nesten overtok livet mitt.

har faktisk testet AO, men likte ike helt skills systemet der eller at det var mere "Solo-play" enn UO der man etter min mening hadde større frihet over hva du ville gjøre og du faktisk fikk stats og skills etter hva du gjorde, og det at man kunne drepe andre playere og ta sakene av liket deres og de ikke fikk det igjen bra en forsikkrings terminal hjalp til å "spice" opp spillopplevelsen....

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar

I disse dager prøver jeg å spille maks 2-3 timer om dagen. Klanen jeg er i trenger meg 100% hver gang jeg er på, så jeg har nok å gjøre når jeg er pålogget. Føler også at jeg bruker tiden bedre på den måten. Hadde jeg ikke hatt noe annet å gjøre, hadde jeg spilt minst 12-15t i døgnet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...