Vallhall Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Har en Packard Bell maskin med 9800GT sli, og når jeg prøvde å legge inn siste drivere fra Nvidia innstalerer den jækla maskinen automatisk de gamle driverne igjen noe som resulter i at jeg ikke kan bruke de nye fordi den da blir ustabil Kan noen hjelpe meg her Takk på forhånd Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Prøv å kjøre Driver Sweeper, og så innstallerer du ny nVidia driver. http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Takker for alle gode råd Har prøvd driver sweeper men uten hell. Hadde det bare vært en måte å slette disse gamle driverne på Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om du har brukt Driver Sweeper så BLIR de slettet! Altså da om maskinen skal finne de så må den selv ha mulighet til å gjenopprette det hele, dette kan du nekte den ved å skru av systemgjenoppretting, begynner å mistenke at det er den som skurrer hos deg, eller at du blingser på den nye driverens versjonsnummer. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Igjen takk for svar Siste driver jeg lastet ned er 180.48. Jeg har ikke slått av systemgjenoppretting men skal gjøre et forsøk før jeg returnerer maskinen og får meg en nobrand maskin PS: maskinen kom uten CD så alt av program og OS ligger på disken hvis det kan ha noe å si Endret 25. november 2008 av Vallhall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå