ftbllftbll Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei. Jeg har en VW Gold lll 94modell. 1,8 motor. Den er vinrød i fargen og har gått 144 000... En negativ ting er at den har en kjip bulk på høyre bakdør. Den svarte listen er borte og en liten bulk inn i bilen... Ellers har bilen 1 år gamle vinterdekk og nokså gamle sommerdekk(litt usikker på hvor gamle)... Interiør messig har bilen vanlige stoffseter, vanlig varme og lufte funksjon og eller fungerer speedometer og alt sånn som det skal... Noen som kan ane hvor mye jeg kan få for denne? Takk for svar Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Jeg har en VW Gold lll 94modell. 1,8 motor. Den er vinrød i fargen og har gått 144 000... En negativ ting er at den har en kjip bulk på høyre bakdør. Den svarte listen er borte og en liten bulk inn i bilen... Ellers har bilen 1 år gamle vinterdekk og nokså gamle sommerdekk(litt usikker på hvor gamle)... Interiør messig har bilen vanlige stoffseter, vanlig varme og lufte funksjon og eller fungerer speedometer og alt sånn som det skal... Noen som kan ane hvor mye jeg kan få for denne? Takk for svar Vist du tar å finner noe lignende bilen din på autodb eller finn.no, så ser du hva dem har prisa dem til. Så har noe å gå ut ifra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå