luuund Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Er en smule rødgrønn fargeblind, og holder på å utdanne meg innen grafisk design. Ser jo fargene i seg selv,men ikke når de blandes inn i de fjollete øvelsene. Noen som vet om noen fargekart og lignende? Forresten noen andre som sliter med det samme og som er i arbeidslivet innen design? Mvh Lund Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber med kopi/print alt fra bordmodeller til trykkerimaskiner, jeg har også problemer med de testene, fikk høre da jeg var på sesjon at jeg hadde nedsatt fargesyn, men jeg har ingen problem med å se bittesmå detaljer i trykket når jeg er ute på trykkerimaskinene. Lenke til kommentar
luuund Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Jeg jobber med kopi/print alt fra bordmodeller til trykkerimaskiner, jeg har også problemer med de testene, fikk høre da jeg var på sesjon at jeg hadde nedsatt fargesyn, men jeg har ingen problem med å se bittesmå detaljer i trykket når jeg er ute på trykkerimaskinene. Skjønner, ja jeg var også på sesjon og fikk beskjed om det samme, og jeg utdanner meg innen visuell kommunikasjon. Var litt redd for at bedrifter kansje ikke ønsket å ta inn lærlinger med slik "last" Bør jeg nevne det for dem? Mvh Lund Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
luuund Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Hehe,slet litt med å finne inlegget igjen ^^ men er det noen som har noen erfaringer innen dette? evt bør jeg fortelle det til dem? Mvh Lund Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bør jeg nevne det for dem? Det de ikke vet, har de ikke vondt av Litt ironisk at jeg skrev det jeg skrev i går, og fikk problem med det i dag, for første gang. eller? datamaskinen sier det er samme farge, og jeg ser ikke forskjell, men han ene kollegaen min kunne se forskjell =P Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så lenge det ikke skaper seriøse problemer, ser jeg ikke poenget med å si i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå