Gernia Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Mushkin XP2-8000 OCZ PC2-8500 Reaper HPC 4 GB noen som vet hvilken av disse som er best? Dvs. kjøleegenskaper, overklokking, osv. lurer også på et godt HK og kjøre til (intel) som er godt og overklokke på. (skal lage en ny tråd om dette når jeg får svar herfra, men hvis noen har en god kombo så er det fint hvis de sier det ) takker for alle svar på forhånd Endret 24. november 2008 av Gernia Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Hey igjen... [sarkasme]mange svar da[/sarkasme] plz lurer veldig! kanskje jeg skal poste dette på en annen gren av forumet? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du bør vel kanskje bestemme deg for hovedkort først, samt si hvor mye du eventuelt har tenkt å klokke. Forsåvidt så er både Mushkin og OCZ gode valg blant minne begge to, så du blir nok fornøyd uansett hva du velger. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ok, hvis jeg da går for et P5Q Pro/Deluxe? Skal klokke ganske høyt, men skal ligge under 1,4Vcore. Sikkert rundt 1,35 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kanskje OCZ da, de har nok bedre kjøling og litt høyere frekvens til å starte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå