Melisma Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) - Leken går ut på at man oversetter en sang enten fra engelsk til norsk eller omvendt, så skal de andre prøve og gjette hva sangen heter og hvilken artist som har den.. - Man kan ta utdrag fra hvor som helst i sangen så blir det ikke så altfor lett for oss andre og gjette. - Den som gjetter riktig kommer med en ny oppgave. Det er lov å gjøre oversettelsen veldig direkte ord for ord, da blir det litt vanskeligere og morsommere Da begynner jeg.. Min ensomhet tar livet av meg, og jeg må innrømme at jeg enda tror, Når jeg ikke er med deg så mister jeg vettet mitt, Gi meg et tegn .... Endret 24. november 2008 av Melisma Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Britney Spears - Hit Me Baby. Eg kjem ikkje på noko nytt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ta et utdrag fra en sang du liker da vel eller ta en norsk sang og oversett den til engelsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå