Plinge93 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har også tenkt på å kjøpe meg en KU990. Og får ikke mindre lyst på den etter å ha sett her på forumet en stund for å si det sånn Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hehe, gleder meg som faen jeg ^^ Får den om 21 dager:P Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hehe, gleder meg som faen jeg ^^ Får den om 21 dager:P Åffer så lenge? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan ha noe med akkurat den datoen å gjøre... Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan ha noe med akkurat den datoen å gjøre... Haha, eg følger mye med ja... x) Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe, hadde noen i familien som trengte noe å gi meg til jul:P Har ikke noe i mot at den blir betalt for meg, men er litt kjipt å måtte vente ;S Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå når du har fått den, hvordan synes du den er? Jeg savner veldig smileyene i meldigene.. synes sms-ene blir veldi kjedelige, men det går fint og så er det en del andre småting som jeg ikke helt liker med den, men alt i alt er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Hoi, er veldig fornøyd med den, men er noen småting som mangler og kan irritere. Helt enig med smileyene blir kjedelig, du kan fortsatt skrive ;( etc, slik at mottakern sin melding blir mer spiced up^^ Lurer litt på batteri kvaliteten, syns jeg må lade den ganske ofte, men det er kanskje siden jeg bruker den veldig mye:P Digger kameraet, Slow-mo filming og avspilling av filmer. Menyen er også rask og fin, ikke noe problem med accuracy på skjermen heller. Alt i alt syns jeg det til nå er en fin mobil, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå