ATI vs GeForce Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jau, trenger fortsatt folk.. Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Legg meg til Har ikke så mange på vennelista mi som speller Left 4 Dead. GT: TxC SwOrdFisH Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Spiller en del L4D, men jeg legger ikke til hvem som helst på vennelisten min. Har du lyst til å game og ser at jeg er online er det bare å invitere though. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har visst ikke vært noe aktivitet her på en stund, men får prøve likevel. GT: Taraldsvik Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nettop skaffet meg xbox versjonen etter å ha spilt veldig mye på pc. (som ble ødelagt). gt: turbohjelle De fleste flytter vel over til l4d2 nå, men still. =) Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er med jeg! Gamertag: diskre spiller på advanced eller expert helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå