Qooi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurte på om det var noen andre som hadde innhentet seg dette geniale spillet. Hadde vært morsomt og sammle litt folk og få kjørt igang noen campaigns / versus kamper. Poster gamertagen min under, er bare å adde, så kjører vi igang noe. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette er dessverre en salgsflopp på 360 så det skal nok bli vanskelig å finne særlig mange å spille med. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette er dessverre en salgsflopp på 360 så det skal nok bli vanskelig å finne særlig mange å spille med. Er det? Jeg har det, KEELr. En annen fra Norge som jeg spiller med har det også. Aldri noe problem å finne andre folk å spille med heller, så kan vel ikke ha floppet så stort. Lenke til kommentar
Willyw Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Lurte på om det var noen andre som hadde innhentet seg dette geniale spillet. Hadde vært morsomt og sammle litt folk og få kjørt igang noen campaigns / versus kamper. Poster gamertagen min under, er bare å adde, så kjører vi igang noe. Legg meg til på vennelista din. Gamertag: Willyw Endret 24. november 2008 av Willyw Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er med lett: qweac Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er også med (imorra) Gamertag: Herman Gatevold Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er å med på å spille. Og dette er da ikke en 360 flopp.. Gamertag: Cresent Flame Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er å med på å spille. Og dette er da ikke en 360 flopp.. Gamertag: Cresent Flame Det debuterte på 16 plass i salgslistene i UK. Det er veldig dårlig. Og garantert enda verre i resten av europa hvor 360 er mye mindre populært enn der. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er med Tag: Dimnar Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hadde vært morro og prøvd å klare "Untouchables". Ligger en god strategi på denne siden: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ad.php?t=107703 Endret 25. november 2008 av ymsefisen Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er med jeg vettu! GT: vegavnil Lenke til kommentar
Gliciouz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Im down...... Gamertag: BasseG Lenke til kommentar
Gliciouz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er å med på å spille. Og dette er da ikke en 360 flopp.. Gamertag: Cresent Flame Det debuterte på 16 plass i salgslistene i UK. Det er veldig dårlig. Og garantert enda verre i resten av europa hvor 360 er mye mindre populært enn der. Forresten. Det er ikke en flopp tror jeg. Bedre på PC ja. Men faen så bra på xbox også. So no flop. Konge spill og håper på tette flere levels og chapters etterhvert. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jævlig fett spill! har savnet noen norske å spille med. Adder dere alle sammen senere i kveld. Mitt gamertag er Ostesaks Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette er dessverre en salgsflopp på 360 så det skal nok bli vanskelig å finne særlig mange å spille med. Orly? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 *mine innlegg, for om alt går etter planen har jeg dette spillet ganske så snart =D Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er å med på å spille. Og dette er da ikke en 360 flopp.. Gamertag: Cresent Flame Det debuterte på 16 plass i salgslistene i UK. Det er veldig dårlig. Og garantert enda verre i resten av europa hvor 360 er mye mindre populært enn der. Forresten. Det er ikke en flopp tror jeg. Bedre på PC ja. Men faen så bra på xbox også. So no flop. Konge spill og håper på tette flere levels og chapters etterhvert. Jeg sa ikke spillet var dårlig. Jeg sa det var en salgs flopp på 360. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har spillt med masse briter, festlige folk å snakke med egentlig. Lolz Finner folk hele tiden, så er ikke noe problem egentlig, får bare en hel HAUG med lagg, hvis jeg går på feil server seff... Lenke til kommentar
exepter Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er gjerne med å spille! Gamertag: Toffer06 add meg så kjører vi noen versus runder! og litt campaign! Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 er med jeg også, fikk spillet i dag, skal bare fullføre offline co-op først, så jeg kan banene litt bedre ^^ rooftop finale på expert/advanced var rimelig vansklig gamertag: blank flopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå