Grandmaster Gamer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hei allesammen, unge og gamle gamere ((((: vet noen om det finnes shoot em up spill av typen r-type, gradius, osv til xbox eller xbox360? jeg er fan av sånne spill + rpg også. jeg har nettopp kjøpt xbox360 men gidder ikke å spille skyte spill på xbox da kan jeg heller spille på pc. hadde vært fint om noen som kan komme til tips + hvor jeg kan bestille de, gjerne fra utlandet. (((: Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 har du vært innom xbox arcade? vil tro du kan finne noe sånt der Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Last ned Ikaruga fra Xbox live. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 R-Type, X-Out og Xenon 2 hadde vært velkommen på Arcade. La oss krysse fingrene... Jeg hadde muligvis solgt min sjel for Turrican 2 også Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikaruga og 1942 på Xbox live arcade bør du virkelig laste ned. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lag deg en amerikansk gamertag (Dvs. lag deg en ny gamertag og registrer språk og land som USA/Amerikansk i veiledningen) og last ned Aegis Wing fra Xbox Live. (det er et gratis arkade-spill kun tilgjengelig for de i USA). Det spillet matcher beskrivelsen din 100%! PS: Når du har lastet ned spillet kan du godt slette den nylagde gamerprofilen. Du kan starte spillet uansett etter det Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ikaruga er heftig, men savner power ups i ikaruga. uansett koser meg masse med trial. jeg skal prøve andre shoot`em up senere også. Tusen takk for tipsene ((((: Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) I rest my case! Du bør laste ned Aegis Wing som beskrevet i min forrige tråd 100% gratis og bra Endret 29. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå