Gå til innhold

McToast er borte hos McDonalds, og hva synes dere om agurken?

fjeddiu

Sylteagurk hos McDonalds  

140 stemmer

1. 1. Hva syns du om sylteagurken?

• JA til sylteagurk på burgern
      60
    • NEI til sylteagurk på burgern
      71
    • Ingen formening
      9

Anbefalte innlegg

Helt utrolig...

Har spist burger på mange plasser, inkl. McDonald... og har også vært av den oppfatningen at han som faktisk liker sylteagurk på er bor i ett kollektiv sammen med Julenissen og Påskeharen ett sted borti langt vekke ett sted...

Har ennå til gode å møte noen som faktisk står fram og sier "Jeg vil ha sylteagurk på burgern"...

Og jeg serverte burgere noen år... dog uten sylteagurk, men det var det heller ingen som etterspurte...

Eneste forklaringen på den pollen må være at noen er blandt de som fø***r opp diverse undersøkelser :!:

Like sylteagurk på burger... HAH... tatt seg ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil på førehand åtvare dykk om at det nokon av dykk som verkeleg elskar mcdonalds kan bli djupt såra av meiningar som vert ytra i dette innlegget. For dykkar eigen del, hopp over dette innlegget. For alle andre: Go ahead and make my day

Det er vel ingen problem å si at du ikke vil ha sylteagurk i burgeren din da du bestiller den heller da Oo

Må berre sei at så enkelt er det ikkje. Du kan mase, jamre, stønne, klage, sei du er allergisk eller kva magen din måtte føle for, men ein så god handling av nokon på mcdonalds skjer diverre aldri. T.o.m flørte med jentene som jobber der hjelper ikkje :ph34r: Ikkje spørr korleis eg fann ut da sista

Personlig syns eg sylteagurk er vanvittig ekkelt, men når det kommer til hamburger på mcdonald må det berre ver der. Det gjer smaken mykje, mykje betre, sjølv om det ikkje seier så mykje då :whistle:

Vanlig behandling hos mcdonalds

Samtale hos mcdonalds:

Kunde: æ ska æin hamburger uten syltagurk!

han/ho i kassen: ehhhh.. Ja. selvsagt skal du få det :ph34r:

Han/ho snur seg 180 grader og tar den første og beste hamburgeren han/ho finnog gir den til kunden.

han/ho i kassen: versågod.. Håper det smaker!

kunde når han ser den deilige sylteagurken: ka farsken. æ sko jo itt ha syltagurk

OBS: Må lesast med innleving :p

Nei; dette er ikkje for å vera fordomsfull mot folk frå nord i landet, dette berre referer ein av mine eigne erfaringar då eg stod bak vedkommande i køen.

Dette baserer eg berre på eigne erfaringar hos mcdonalds.

Derfor all klaging m.m. er totalt unødvendig og bortkasta tid då eg ikkje vil ta det personleg

edit:

Har ennå til gode å møte noen som faktisk står fram og sier "Jeg vil ha sylteagurk på burgern"...

Og jeg serverte burgere noen år... dog uten sylteagurk, men det var det heller ingen som etterspurte...

[...]

Like sylteagurk på burger... HAH... tatt seg ut...

Gratulerer då møtte du den første, og forhåpentligvis ikkje den siste, no!

Eg tar det som ein selvfølge at det er sylteagurk på hamburgeren, i begrensa mengder sjølvsagt.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Rart at hver gang min venn som ikke tåler gluten faktisk har fått glutenfrie brød da, og jeg som ikke liker dressing, faktisk ikke får dressing når jeg spør om det...

De kan faktisk lage custom burgere :)

Men, orker ikke vente på at de skal lage en uten agurk, så peller den heller av...

Lenke til kommentar

kan for såvidt sei meg enig, men orker du å stå å klage i ti min for å slippe å ha på noko du kan ta vekk på 3 sek? Neppe. MIn erfaring er at uansett kva du spør om, så får du den hamburgeren som ligg rett bak dei... Uavhengig om den er som du ba om eller ikkje

Ja, i teorien kan dei lage custom burgere. Men dette har eg aldri sett/høyrd noko oppleve.

Lenke til kommentar

Betyr det at du ikke har snakket med noen som liker sylteagurk på mcdonalds at det ikke finst noen som liker de?

Det må jo være en grunn til at de i første om gang ville ha de på burgeren. Og jada, bare kom med konspirasjonsteoriene deres dere, om utpressing innad i mcdonalds osv... :p

Lenke til kommentar
Ikke for å være en jævel, men innlegget ditt var gjennomført uforståelig.

Sylteagurken på en Macburger gjør ingenting forskjell, så mye fett at smaken ikke merkes (erfaring, har spist 3 ganger på MacDonalds).
Dæven. Hele 3 ganger? Du har virkelig en lang og bred erfaring.

En hamburker er ikke laget på MacDonalds. Den er laget på et gatekjøkken.
Hva mener du? Er ikke hamburgerne laget på MacDonald, men fraktet dit? Er det kun på gatekjøkken man finner hamburgere? Gjelder dette samtlige gatekjøkken i verden? Hva hvis man tar ned MacDonalds-skiltet og henger opp "gatekjøkken" i stedet?

Sylteagurken må helst være i når jeg spiser burger i fylla.

I motsetning til utenfor? Hva med når du ikke spiser i fylla?

Her har vi en typisk MAC fan. Haha!

Skjønner ikke hvorfor du svarer på mitt innlegg.

Uansett hvilken Mac burger. Ingenting slår en Gatekjøkkenburger.

Foresten, er det Ost som er på disse minste macbrugerne? Smaker noe annet.

Lenke til kommentar
Betyr det at du ikke har snakket med noen som liker sylteagurk på mcdonalds at det ikke finst noen som liker de?

Det må jo være en grunn til at de i første om gang ville ha de på burgeren. Og jada, bare kom med konspirasjonsteoriene deres dere, om utpressing innad i mcdonalds osv... :p

Jeg har aldri snakket med noen som liker det nei, men jeg skjønner jo at det er noen som liker dem. Tror likevell at det er flere som ikke liker den enn folk som liker den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ekte Cheddar ost på McDonald's cheese burgere, iallefall ifølge dem selv. Cheddar er ikke akkurat norvegia på verken smak eller konsistens, men så finnes det endel mer ost der ute enn norwegia, jarlsberg og brunost da. ;)

Om det er cheddar av særlig god kvalitet er derimot en helt annen ting..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...