Gå til innhold

McToast er borte hos McDonalds, og hva synes dere om agurken?

fjeddiu

Sylteagurk hos McDonalds  

140 stemmer

1. 1. Hva syns du om sylteagurken?

• JA til sylteagurk på burgern
      60
    • NEI til sylteagurk på burgern
      71
    • Ingen formening
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sylteagurken på en Macburger gjør ingenting forskjell, så mye fett at smaken ikke merkes (erfaring, har spist 3 ganger på MacDonalds).

En hamburker er ikke laget på MacDonalds. Den er laget på et gatekjøkken. Sylteagurken må helst være i når jeg spiser burger i fylla.

MacDonalds kan tørke seg i ræva med sine burgere.

Lenke til kommentar

Ikke for å være en jævel, men innlegget ditt var gjennomført uforståelig.

Sylteagurken på en Macburger gjør ingenting forskjell, så mye fett at smaken ikke merkes (erfaring, har spist 3 ganger på MacDonalds).
Dæven. Hele 3 ganger? Du har virkelig en lang og bred erfaring.

En hamburker er ikke laget på MacDonalds. Den er laget på et gatekjøkken.
Hva mener du? Er ikke hamburgerne laget på MacDonald, men fraktet dit? Er det kun på gatekjøkken man finner hamburgere? Gjelder dette samtlige gatekjøkken i verden? Hva hvis man tar ned MacDonalds-skiltet og henger opp "gatekjøkken" i stedet?

Sylteagurken må helst være i når jeg spiser burger i fylla.

I motsetning til utenfor? Hva med når du ikke spiser i fylla?

Lenke til kommentar

jeg ble fortalt engang at sylteagurken kun var der for "næringsverdi". De må selge hamburgerne sine som "konfekt" og ikke mat om de fjerner den, fordi det er så lite næring i burgerne. Hvorvidt det er sant eller ikke vet jeg egentlig ikke noe om.

edit: Dessuten er det godt med sylteagurk :D

Endret av Musty
Lenke til kommentar
jeg ble fortalt engang at sylteagurken kun var der for "næringsverdi". De må selge hamburgerne sine som "konfekt" og ikke mat om de fjerner den, fordi det er så lite næring i burgerne. Hvorvidt det er sant eller ikke vet jeg egentlig ikke noe om.

edit: Dessuten er det godt med sylteagurk :D

heisann

Dette er nok helt feil. Grunnen til at sylteagurken er på burgerene på McDonalds er fordi at de har vært på hele tiden. Burgerene skal være like over hele verden og de skal ikke forandres på.

Det at det er lite næring i burgerne stemmer nok heller ikke da McDonalds kun bruker de beste råvarene. Kjøttet kommer fra Gilde, osten fra Tine osv.

Synes forresten ikke agurken er noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...