Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til dama - trenger innspill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Igjen er julen her og det begynner å bli vanskelig etter noen år å komme med noe nytt. Dama er 24 år og fra før har hun fått sydentur, smykker, sjokolade, bamse og alt det derre standard tingene.

 

Jeg har en ide selv men trenger hjelp fra folk til å bestemme hvilket produkt jeg skal gå for... Folk må jo gjerne også komme med andre tips selvsagt men det jeg har tenkt på selv er å kjøpe et fotbad/fotmassør til henne.

 

Et eksempel er denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=85915

 

Problemet er at det finnes utallige varianter av disse fotbadene og veldig få om i det hele tatt noen tester å forholde seg til. Også vanskelig å finne erfaringer fra folk som bruker slikt på nettet.

 

Så her trenger jeg deres hjelpe damer! Regner med det er mest damer som bruker dette :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du tenkt på den "Boks"-ideen? Du legger en haug med notater i en boks og gir de til dama. (Funker best hvis dere bor sammen), notatene inneholder noe du skal gjøre for henne for å gjøre dagen hennes litt bedre. Hun kan bare bruke 1 lapp hver gang.

Huff, den idéen er så oppbrukt :p

 

 

Oi faen! :D Alt man ikke får med seg.. !

 

 

Vet at bestemoren min har et veldig vilt fotbad, det spiller musikk :p

Lenke til kommentar
Har du tenkt på den "Boks"-ideen? Du legger en haug med notater i en boks og gir de til dama. (Funker best hvis dere bor sammen), notatene inneholder noe du skal gjøre for henne for å gjøre dagen hennes litt bedre. Hun kan bare bruke 1 lapp hver gang.

Huff, den idéen er så oppbrukt :p

 

 

Oi faen! :D Alt man ikke får med seg.. !

 

 

Vet at bestemoren min har et veldig vilt fotbad, det spiller musikk :p

Mitt har innebygget borremaskin!

Lenke til kommentar

Kan anbefale en New York tur i januar, akkurat kjøpt det til dama selv, kommer under 6000kr tur retur med fly for 2 pers nå, sjekk ut restorget.no. Hostel får du privat 2 manns rom til 200-300kr natta på manhatten, har en god ide om hvordan gi gaven også, men det får vi ta etter jul, vil ikke ødelegge alt om hun skulle finne på å rote seg inn på dette forumet :p

Lenke til kommentar
Et år kjøpte eg en PS2 med litt ekstrautstyr. Resultatet var strålende. Kjempeglad.

Et annet år kjøpte eg et gavekort på ca 2k på eBay(hun liker å shoppe etter småting på internett og har lagt igjen flere tusen på QXL og Netthandelen). Midt i blinken tenkte eg. Nå er eg skilt.

 

Haha, ikke meningen å le av at du er skilt, men det var så bra skrevet.

 

Gjør som jeg gjorde med min ekssaomber for noen år tilbake. Vi var begge enige i at standardgaver var kjedelig, så vi skulle finne opp noe helt unikt og morsomt.

 

Hun ga meg full massasje med eksotiske oljer, lagde fingermat, stearinlys over hele leiligheten. Det var helt take-off. Skikkelig flott.

 

Min gave var: en rød sløyfe rundt penis og "God jul!". Jeg får høre det enda :(

Lenke til kommentar
Hva med en liten runde på spa eller en times massasje? :)

Fotbad kan være kjekt etter en lang arbeidsdag.

 

Er det ikke noe hun samler på da?

 

Hun er ikke veldig jente jente... Liker fotball som meg og slike type ting.

 

Fotbad er mitt sterkeste kort føler jeg men har ingen alternativer til hvilket i så fall. Finnes jo en jungel av slikt.

 

Kan anbefale en New York tur i januar, akkurat kjøpt det til dama selv, kommer under 6000kr tur retur med fly for 2 pers nå, sjekk ut restorget.no. Hostel får du privat 2 manns rom til 200-300kr natta på manhatten, har en god ide om hvordan gi gaven også, men det får vi ta etter jul, vil ikke ødelegge alt om hun skulle finne på å rote seg inn på dette forumet :p

 

Hehe, enig i at det kunne vært en kanon gave men vi har planlagt USA tur for sommeren 2009 sammen og da med nærmere en uke i New York og 2 uker i Orlando :) Da er det ikke like aktuelt å kjøpe en tur rundt juletider også.

 

Lykke til forresten med gaven :)

Lenke til kommentar

Kom på en genial ting forresten etter tips fra kompis! Dama fikk ødelagt reisekofferten i fjor.

 

Får man noe bra der for under 1000 lappen?

 

Harde kofferter føler jeg er noe herk pga stuere på flyplasser jo hiver dem vegg imellom og da knekker dem.

 

Dog er jo myke kofferter også dumt i og med at man gjerne har med seg noe i bagasjen som kan gå i stykker.

 

Meninger og anbefalinger? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...