Opelduude Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når jeg svinger så kommer det en høyfrekvent pipe eller hvinelyd. Noen som vet hva det kan være?? Kanskje hjullager?? Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Når jeg svinger så kommer det en høyfrekvent pipe eller hvinelyd. Noen som vet hva det kan være?? Kanskje hjullager?? Hvis lyden kommer fra dekkene så er det vel dekkene det er feil med? Hollywood dekk kanskje? hvis ikke det er dekkene lyden kommer fra kan det være så mangt. Servoreim kanskje? Vennligst vær litt mer spesifikk i beskrivelsen av hvor (og når) du opplever at lyden kommer ifra. Så er det lettere å sette seg inn i problemet Endret 24. november 2008 av Huffern Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Mente ikke selve dekket men fra dekket, høres ut som utslitte bremser(det er helt nye klosser). Hører det best når jeg når jeg svinger kraftig og rygger sakte samtidig. Endret 24. november 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå