tore- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva hvis du kobler til en mostander på den, vil vel kjøle rimelig bra da også. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har en 60mm Delta Black Label...kom borti den når den gikk...mista en kjøttbit på finger'n... Apropos vifter for industrielt bruk... jeg har en 120mm industrivifte (24V) i toppen av kabinettet mitt (i mangel av noe bedre), og den bråker mye selv på 12V. Om jeg hadde hatt 24 å koble den på her, så tror jeg nok innmaten i maskina hadde kommi ut på toppen... Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) vennox: du kan jo sage ut et 120 mm hull i kabinettet ditt...? jeg skal lage meg to hull i side døra, men har ikke verktøyet som trengs.. noen i oslo som har den slags og tør og hjelpe meg ville vært bra! jeg kunne til og med betale litt.. det er snakk om 2 simple 120mm hull i sidedøra (ink. skruehull) jeg tuller ikke, vis der er noen send meg en mail vær så snill det koster FA*N meg 500kr. får en sånn JÆV*A runding man putter foran på ett borr!! VÆR SÅ SNILL, allerede sent en mail til gutta på digital impulse for og se om noen der nede kan gjøre det, men ikke noe svar! så bare den meg en mail vis noen faktisk er villig til og bare skjære de to hullene! [email protected] - heter Magnus, bor midt i Oslo! Endret 30. desember 2003 av MagMan Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det der var jo reine mordvåpenet Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sunon 120mm vifta de selger på mircoplex bråker også noe helt vanvittig. har 2 av de . ble trua med å bli kasta ut av huset .men de er jevlig brae til blackice2 som jeg har i pcen god og kald radiator Lenke til kommentar
VoorHees Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hmmm.. lurte på en ting her. funker delta 80 vifta med speedfan, noen som vet det??? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvorfor så sure på BenSin? Mulig han har drevet med tull ellers, men jeg syntes nå innleggene hans var meget artige å lese Haha, det sagt...hadde likt å se gullrøtter kuttet opp med delta Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er ei vifte, ikkje ein "fudprofessor" Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heisann. Har sett en del på disse Delta 120mm viftene og funnet ut at en slik J Æ V E L S K A P må jeg bare ha. Men Er det noen CPU kjølere som kan ha dyret på seg? Har lyst på en Thermalright SLK947U men den støtter opp til 92mm. Kan noen hjelpe meg litt med dette? Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Får vel kjøpt fanduct... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) nooooo får ikke sett den første videoen.. får heller ikke lastet ned de andre... *EDIT* (typo) og.. er det noen som vet hvilken vifte som blåser mest? på den måten at de kan løfte seg selv... Endret 8. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bråker Delta 120mm vifta så mye når man kjører den ned 7volt? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hadde vert morro å ha en "vegg" av slike... 5x5 vifter eller.no... så kunne eg holdt småsøstrene mine vekk fra rommet De hadde sikkert blåst vekk søstrene dine Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bråker Delta 120mm vifta så mye når man kjører den ned 7volt? Jepp Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Får snart 1x120mm og 3x80mm Delta (kjøpte de samlet brukt). Bråker nok bra det. Men det er dumt at man ikke får kjøpt Vantec/Sunon Tornado i Norge, de er enda værre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 JIPPIIIII!!!!!!!! *ut og bygge helikopter/modellfly* Kordan går det an å lage en sånn vifte Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Delta: de døves beste venn. Endret 1. mars 2004 av Lurre Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Får snart 1x120mm og 3x80mm Delta (kjøpte de samlet brukt). Bråker nok bra det. Men det er dumt at man ikke får kjøpt Vantec/Sunon Tornado i Norge, de er enda værre. ?? enda bedre enn delta.. vet du om nen butikker? det må da være noen som sender til norge da.. (skal lage hovercraft når jeg får tak i..) Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hmmm.. lurte på en ting her. funker delta 80 vifta med speedfan, noen som vet det??? nei, det er 4 pins kontakt, fordi den trekker for mye watt slik at 3 pins kontakter på hovedkortet ikke klarer å lever nåkk strøm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå