Silvester Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 delta har jo de verste negerviftene noen sinne. hadde en 60 mm, 10k rpm og 50 db støy. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 delta har jo de verste negerviftene noen sinne. hadde en 60 mm, 10k rpm og 50 db støy. Hva mener du med "de verste negerviftene noen sinne"? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hehe.. Sitter med 4 stykker i maskine mi! Heldigvis har jeg rheobus da Tempen synker ganske bra hvis jeg skrur på alle sammen ja Glemmer heller ikke den gangen jeg skulle vise deltaen til en kamerat.. Tok den ut, og satt den på.. Så klarte jeg å sette fingern inn.. Vifta stoppa ikke engang men fingern min fikk et fint dypt kutt på tuppen, som blødde i sikkert 20min Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det bare meg eller virker det som om alle som eier en Delta har på ett eller annet tidspunkt puttet en eller flere fingre inn i viften og påførte seg selv elleren kamerat mindre blødninger og i noen tilfeller avkuttede fingertupper? Et naturlig spørsmål må jo være hvorfor?? Selv har jeg mange vifter i min boks, men jeg har aldri vært plaget med fingerspisende vifter! Hvis det hvirkelig er et problem med målsøkende vifter finner det opptil flere butikker som selger viftegriller til en billig penge. Kanskje noe å tenke på... Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 :o Blåste jo som svarte! men lyden slår ikke mitt gode gamle geforce ti klokke kort:) d bråker det:) Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 den 80 milimeteren er syk.. men har du prøvd å sette en 120mm på gulvet og satt strøm på ? det endte opp med at jeg måtte løpe etter den j*vl* vifta, for den skjøt fart og var på full fart over til andre siden av rommet, hvor pc'en min stod uten deksler :/ Tør ikke tenke på skaden den kunne gjort om den kom seg inn i pc'en ;P Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 det endte opp med at jeg måtte løpe etter den j*vl* vifta, for den skjøt fart og var på full fart over til andre siden av rommet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 vert kult å festa et par tre 120mm delta'er på en planke, og lage et fly Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C31041&toc=5460 Denne med delta 120mm vifter! Har tengt å bestile en 80mm i mårå Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Si farvell til hørselen din isåfall. Tør ikke tenke på hva 15 120 Delta vifter kan gjøre med en person. :wink: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Lmao fy flate den øverste filmen, den var det f*enmeg futt i, men hvor er helikopteret som lagde alt bråket? Eller var det moren din som løp forbi med støvsugeren? Hvem vil vel ha ei sånn vifte når den bråker noe så grasalt, jeg tror ikke opplagringen enten det er kulelager eller glidelager holder lenge. Tvilsomt produkt. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 den vifta kan jo blåse ut alt innholdet i pc'en jo! btw. ville ikke fått fingra inn i den! :-) Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Noen som vet hva en 80*80*38 delta bråker når den er på 5 v Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Noen som vet hva en 80*80*38 delta bråker når den er på 5 v Den bråker vel lyd slik som alt annet som bråker? [/nesevis] Seriøst, så vet jeg ikke hvor mye den bråker, men er interessert i å vite om en delta 120mm lar seg kjøre på 5 eller 7 volt. DrE Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Finnes det noen måte man kan lage en viftestyring som tåler hele 24W? LM317t tåler kun 18W. Bruke Effektmotstander? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Steike det var futt i den Delta viften , tviler på at kulelageret holder så lenge Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Blir -grader vett Lenke til kommentar
Je Right Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvor kan jeg få kjøpt meg en sån vifte??? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg undres over om det er mulig å lage et flyvende bord av 8 120mm delta-vifter med en plate i midten... Ville dette bordet kunne fly av seg selv? Etter den demonstrasjonen er jeg overbevist, men jeg har ikke og gidder ikke betale for 8 120mm Deltaer... dessuten tror jeg ikke ville ha orker å bruke det.... Legg til litt mattpolert plexiglass med lazerleds, så har du noe å imponere og irritere (spesielt irritere) folk med på neste LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå