Gå til innhold

Videodemonstrasjon av Delta 80mm vifte

sedsberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Har en Delta 60 mm som jeg kjøpte for mange år siden. Til sammen har jeg hatt den i pc'n i kanskje 2 dager tilsammen. Den bråker så jævlig. Kanskje om mulig enda mer enn 80 mm, fordi blir mye høyere/lysere "tone". Kunne liksom vekke folka i naborommet av å skru på pc'n..

Lenke til kommentar
Hehe... Dette minner meg på at jeg har en stk. 260mm vifte på 115 watt liggende. :woot: I tillegg har jeg fire 120mm papst. vifter på 19 watt. Lurer på om det er mulig å lage et kabinett laget utelukkende av vifter. Hadde vært kult... :roll:

ja det funker fett å lage et kabinett som består av vifter, faktisk så så e et hær på harware men husker ikke hvor :(:no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Frister så SYKT å kjøpe et par deltavifter og sette i stackeren når jeg får den.. :p Plass til 3 i fronten, og det er hjul på kabinettet... Fin bil.. :)

Har ikke hørt lyden ennå thought... Ingen lyd på denne pc`en... Høre når jeg kommer hjem ...

Edit:

Ellers vil jo DENNE kunne klare å roe ned vifta en del... ?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Må si at den delta vifta var kraftig ja, forstår godt at overklokkere bruker denne i kombinasjon med en god kopperkjøler i steden for et vannkjølingsoppsett, dog tviler på at det er mange som har perfekt hørsel etter et samvær med Delta og pc i noen måneder...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettes-xwByZdFZ

tro meg, en kompis avmeg var så sykt dum å putte fingern inn i en volcano 12+, og han fik et temmelig dypt kutt.. holdt på å dauflire :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...