JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 m2 er det noen her som kan skaffe den ? En Delta-vifte ? jepp, gå på microplex du...der finner du slike ting les hva som har blitt skrivd da... Han mente videoen av han som stikker handa inn i delta 120 mm viften ja jeg vil se den Lenke til kommentar
slez Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Fyfaen for et bråk haha litt av en vifte gitt. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Inni granskauen da! Nei takk gud for papst og smartcooler Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den vifto den bråkar så inn i ......... hadde en sånn får men gav den til ein kompiss P.G.A BRÅK.... Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har en Delta 60 mm som jeg kjøpte for mange år siden. Til sammen har jeg hatt den i pc'n i kanskje 2 dager tilsammen. Den bråker så jævlig. Kanskje om mulig enda mer enn 80 mm, fordi blir mye høyere/lysere "tone". Kunne liksom vekke folka i naborommet av å skru på pc'n.. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hehe... Dette minner meg på at jeg har en stk. 260mm vifte på 115 watt liggende. I tillegg har jeg fire 120mm papst. vifter på 19 watt. Lurer på om det er mulig å lage et kabinett laget utelukkende av vifter. Hadde vært kult... ja det funker fett å lage et kabinett som består av vifter, faktisk så så e et hær på harware men husker ikke hvor Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 om fuckin g. det er det verste jeg ahr hørt. Lenke til kommentar
RobertBue Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 får ikke sett den filmen..får bare lyd...åssen får jeg det til å virke?? Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Du må ha divx codec Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 stygge møkka vifte. hadde en sånn en. kunne ikke bruke pc'en om natta.... naboen klagga LOL Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 stygge møkka vifte. hadde en sånn en. kunne ikke bruke pc'en om natta.... naboen klagga LOL Det er derfor man har viftestyring. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vil en helt vanlig viftestyring kunne bringe lydnivået til et akseptabelt nivå når man ikke har behov for full guffe? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det ikke stor fare for at kabler og slikt løsner når man bruker den vifta? Har man hjul på kabinettet så vil det jo begynne å rulle avgårde... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Frister så SYKT å kjøpe et par deltavifter og sette i stackeren når jeg får den.. Plass til 3 i fronten, og det er hjul på kabinettet... Fin bil.. Har ikke hørt lyden ennå thought... Ingen lyd på denne pc`en... Høre når jeg kommer hjem ... Edit: Ellers vil jo DENNE kunne klare å roe ned vifta en del... ? Endret 28. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Effekt forbruket på Deltavifta er vel på 24 watt spørs om det går da siden max belastning var 18watt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Må si at den delta vifta var kraftig ja, forstår godt at overklokkere bruker denne i kombinasjon med en god kopperkjøler i steden for et vannkjølingsoppsett, dog tviler på at det er mange som har perfekt hørsel etter et samvær med Delta og pc i noen måneder... Lenke til kommentar
Aiwa-_- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Og jeg synes at mitt system med en northQ 17 db psu og TT bigwater bråker.. *grøsse @ ryggen* Tro om jeg skal kjøpe 3 stk og lage modelfly av pc'n min... Endret 9. februar 2005 av Aiwa-_- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 tro meg, en kompis avmeg var så sykt dum å putte fingern inn i en volcano 12+, og han fik et temmelig dypt kutt.. holdt på å dauflire Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hihi, er vel derfor jeg holder meg langt unna delta vifter ja.. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 fyttinøff! den var d fres i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå