Gå til innhold

Videodemonstrasjon av Delta 80mm vifte

sedsberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos microplex er det mulig å høre lyden av de forskjellige papst-virftene. Veldig artig å høre forskjellen på dem.

www.microplex.no . Gå til vifter og du vil se en liste over papst-vifter med en lydfil på hver enkelt av dem.

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd med en viftestyring på en delta 120mm ??

Håpte på å lage til en 120mm plass baki chieftec`en..men ikke uten en viftestyring .(duh!)

Noen som forresten har prøvd med å lage større festehull helt nede i chieftec`en sin ? (80mm er ikke godt nok for meg...)

jeg bare mekka 2 120mm plasser på sidedøra istedet... =) plasserte 2x 92 mm på de 2 vifteslottene som var i kabbet.. litt skuffende though at den ikke tar flere.. tenkte ikke på det når jeg kjøpte kabbet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Med en sånn vifte kan man jo blåse bort allt støvet som samler seg inne i kabinettet..! Kanskje skaffe seg enn sånn for rengjøring av kabinettet? :hmm:

Hver gang man syntes at kabinettet er for støvete setter man på deltaen på full guffe til kabinettet er tomt for støv (ca 1-2 sek :p) og slå den av igjen. I steden for å FORSIKTIG støvsuge hele maskinen manuelt.... he he

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...