Simon Aldra Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Delta: de døves beste venn. Veldig artig tanke Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En fettkuk er ofte en referanse til det mannlige kjønnsorgan. Og ja, jeg mener det var direkte tåpent å bruke det ordet. En fettkukk ja. Såvidt jeg vet finnes det ikke noe som heter et fettkukk. Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 har to stk 80x80 vifter (delta) Sover med de på... (ingen prob) Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En annen ting. Til alle som har en DELTA vifte, prøv å stikk en blyant inn i vifta. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg får min delta i morgen det blir støy!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det bare meg, eller funker ikke to av filmene i første innlegg? Lenke til kommentar
Sharky Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg fikk delta vifte i dag. bråker som bare faen!!!!!! jeg har stripasa den fast i kjøleribba på skjermkortet digg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 tilogmed støvsugeren bråker jo mindre da!!! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som kan gi meg Link til en slik Vifte-Styrer ?? som tåler 4 Delta ?? (2 stk 120mm og 2 stk 80mm delta vifter ?? (Pris = spiller ikke så mye så lenge det ikke går i stykker..... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har nå 1 stk 80x80mm Delta på CPU og 4* 37dB Papst vifter i kabinettet. Bråker faktisk mindre enn støvsugeren Lenke til kommentar
Cupola Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 HM, skjønner ikke helt hvofor noen vil seg så vondt. Synes at vifta i kona sin pc bråker nok og den er godkjent til en 1.4 ghz amd. Og min bråker ennå værre med 4 stk 80mm + en aero 7 i fra CoolMaster. Må jo si at det er ei 120 mm vifte også på vei inn, den skal suge lufta ut. Men det hadde jo vært morro med ei delta vifte. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 man kan ikke lage fly eller hoovercraft eller whatever med en delta. en delta klarer ikke løfte seg selv, ergo klarer ikke 10 deltar å løfte seg selv, selv om de er teipa sammen. da kan de jo heller ikke løfte seg om du setter på en plankebit. rein fysikk den linken til han aleks_r som skulle lage hoovercraft, det ble jo ikkenoe av det heller. etter som jeg forsto gadd han ikke prøve lenger etter at han fant ut at deltaen ikke klarer å løfte seg selv. ja seff, man kan voltmodde den. men det er nok ikke å anbefale, for det skal mye mer til for å få den til å løfte seg av egen kraft. da trenger du jo ledning også. ingen batterier har kapasitet nok til å dra flere voltmodda deltar. et vanlig bilbatteri er på ca 70amph, men det veier MYE. du trenger da et batteri som gir mer enn 12 volt, eller så må du transformere opp likespenningen, noe som ikke er verdens letteste sak. ja jøss, coilen fikser jo den biffen på bilen, og stiften fikser det på 'peden, men disse lager flere tusen volt, og bare i mikrosekunder. men det er jo selvfølgelig mulig å hakke opp likespenningen og transformere den. men tenk deg den farkosten da. batter,i transformator, eventuelle materialer, deltavifter. å lage fly/hoovercraft av deltavifter er teoretisk ikke umulig, men i praksis er det så godt som. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjøpte en 60 mm å jeg kunne ikke høre hva andre folk i rommet sa Kjekt da. Folk kan sitte å baksnakke deg 1m fra deg Sitter å planlegger et lite projekt med en 6kanalers viftestyring. Effekt, noe rundt 60-100w tenker jeg. Jeg er ikke gal, tenkte bare det er kjekt når den tiden ingenting trenger kjøling. Da har jeg 6kanalers reguler bar strømforsyning med til sammen 600w Desuten kan den ha ca 5 120mm deltaer per kanal noe som blir 5*6=30vifter Hørselvern ambefales Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 ja jøss, coilen fikser jo den biffen på bilen, og stiften fikser det på 'peden, Bare for å kverulere: Det er coilen som fikser den biffen på "ped'en" også. Vifter/motorer som brukes i hovercraft/modelfly/etc. får selv Delta til å virke temmelig pinglete. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjøpte en 60 mm å jeg kunne ikke høre hva andre folk i rommet sa Kjekt da. Folk kan sitte å baksnakke deg 1m fra deg Sitter å planlegger et lite projekt med en 6kanalers viftestyring. Effekt, noe rundt 60-100w tenker jeg. Jeg er ikke gal, tenkte bare det er kjekt når den tiden ingenting trenger kjøling. Da har jeg 6kanalers reguler bar strømforsyning med til sammen 600w Desuten kan den ha ca 5 120mm deltaer per kanal noe som blir 5*6=30vifter Hørselvern ambefales Mvh Magnus Kofoed Lag en som kan gi 15-20v, slik at du kan dra på litt ekstra. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjøpte en 60 mm å jeg kunne ikke høre hva andre folk i rommet sa Kjekt da. Folk kan sitte å baksnakke deg 1m fra deg Sitter å planlegger et lite projekt med en 6kanalers viftestyring. Effekt, noe rundt 60-100w tenker jeg. Jeg er ikke gal, tenkte bare det er kjekt når den tiden ingenting trenger kjøling. Da har jeg 6kanalers reguler bar strømforsyning med til sammen 600w Desuten kan den ha ca 5 120mm deltaer per kanal noe som blir 5*6=30vifter Hørselvern ambefales Mvh Magnus Kofoed Lag en som kan gi 15-20v, slik at du kan dra på litt ekstra. Dra på litt ekstra! . Okey, har du lyst til å miste hørsla så greit for meg. 30 120mm delta`er på 20volt Du ga meg vist en ide med det samme, lage noen boost regulatorer som kan få opp spenningen til 50v Blir nok neppe på viftestyringen, men som en aldri så liten delta killer *Gå til konstruere modus* Når den er ferdig result will com. Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hehe, jeg har prøvd å gi Deltaer 17-18v, bråker bra det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 måååå bare skaffe meg en sånn azz... hvor selges de hen?? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 måååå bare skaffe meg en sånn azz... hvor selges de hen?? microplex såklart... hvor ellers? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 microplex såklart... hvor ellers? Digital Impuls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå