sedsberg Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Disse videosnuttene kan kanskje fungere som en "advarsel" for folk som vurderer en slik vifte. Eller for folk som vil vite hva slags spetakkel de vurderer å dra inn i huset. http://www.youtube.com/watch?v=0osWXSfWPsc Edit: Fjerna 2 døde linker. Den som er igjen er mer enn dekkende nok for de to som forsvant. Edit2: Legger ut som Youtube-link i stedet. :o Moderatoredit: satt som sticky. Dette er kraftige saker, det kan jeg og katta mi skrive under på... Særlig 2x 120mm, 1x 80mm og 2x 60mm samtidig. -moderator yummy- 2 Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hehe Har noen sånne monstere jeg også... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 0mfg !! Tror ikke jeg skal Delta så fort nei... Lenke til kommentar
smoke Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Så rå vifte, Må skaffe meg en sån.!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Så rå vifte, Må skaffe meg en sån.!!! Det er artig i 1 time og så selger du den pga SYKT støy. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Skal blåse bort broren min. . og plagsome venner! 1 Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Sunon 120mm vifta de selger på mircoplex bråker også noe helt vanvittig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Black Label og de andre Delta verstingene er morro saker det Men ikke pokker om jeg kunne hatt en slik i maskinen min selv. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har du en rheobus erke det der no prob! Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hehe har to stk av den karaftigste typen... har målt dem til 69 Db... det bråker litt for mye til dagli bruk... har montert bryter på de så jeg bruker de kun når det blir alt for varmt inni kabben:) cpu temp synker med 5-7 grader... avhengi av rom temp.! Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Erm, har 1x80mm delta på cpu'en.. 2x80 + 1x120 delta i kabbiset jeg.. Bråker no for j*v*ig men er verdt det Mange rare blikk på lan.. Delta 1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 :o OMG! Det derre er jo nærmest vifte for industrielt bruk eller no. :o Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 går heller og rapper vifta i lufteanlegget på kiwi liksom.... (sikkert 1m² areal) 1 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har 1stk 120mm delta i sidedøra... Vart lei av bråket, gir monsteret berre 5 volt no.. Reduserer støyen enormt + at tempraturen synker masse.... Idle uten delta: 50 c Idle med delta : 38 c... Deltaen høyres ikkje ilag med dei andre viftene lenger Noken vil kanskje sei at det er voldtekt og misbruk av ei delta vifte.. Dette stemmer, men det er beire det enn og miste hørselen når en er 40 Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg skal kjøpe meg en delta vifte bare for å teste hvor bra den kjøler Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 de er helt sinnsyke! har tre av dem, men som Ecthelion sa er det gøy en liten stund helt til du blir sprø av den forbanna høye lyden..! men de er effektive hmm, de skulle ha vist forskjellen på å putte fingern i papstb`en(?) og deltaen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kom uheldigvis borti en Papst med fingeren. Jeg vil ikke anbefale å gjøre det samme med en Delta, med mindre man er sugen på bli en finger fattigere. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 jeg har masse arr.. det verste er at deltaen ikke fikk en eneste skramme. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hadde vært moro å satt en delta 120 på en ThermalRight SLK-900-U og sett på tempen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå