DaggyBarlander Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Da jeg la inn Adobe CS3 kom Adboe Acrobat også med, og tok selv over den jobben Adobe Reader gjorde. Det trodde jeg da bare skulle være til det bedre. Problemet oppsto då jeg skulle åpne pdf-filer i nettleseren. Jeg er vant til at filene åpnes i nettleservinduet, men nå starter Adobe Reader selvstendig og det kommer en feilmeldig om at filen ikke kan åpnes i nettleseren. Så må jeg manuelt lagre filen og åpne den utenfor nettleseren selv. Dette tar da mye lengre tid da jeg som oftest bare er interessert i å lese og ikke lagre permanent, og jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få rettet dette. Bør jeg få Adobe Reader til å virke foran Acrobat, eller legge inn 3.partsprogramvare? Feilen er testet med mange forskjellige pdf-filer, og i Firefox, Chrome og IE, uten forskjell i resultatet. Oppdatert LØST: Fikk ingen svar, men Adobe løste det tydeligvis selv. Plutselig fungerer det. En oppdatering har nok fikset feilen. Endret 3. desember 2008 av DaggyBarlander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå