Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvilken bok er den siste du leste, og hva syntes du om den? Den siste boken jeg leste var "Elleve minutter" av Paulo Coelho. Det er en roman om en prostituert kvinne som forsøker å finne en mening med kjærligheten. Fortellingen er basert på en sann historie. Ikke akkurat noen barnebok, men kan anbefales for de som er kommet over fjortis-stadiet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sjekk disse trådene: Hva var den siste boka du kjøpte? Hva leser du nå og hvordan går det liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I tillegg er den feilpstet da, men trådstarter er jo ganske ny så det får vi tilgi. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Siste jeg leste var Johnny Got His Gun av Dalton Trumbo. Fantastisk bra skrevet. Ble både litt deprimert og lei meg av den Så filmen før jeg leste boka, og må si jeg er glad for det, for da slapp jeg å bli skuffet over filmen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tråden er feilpostet. Det er forsåvidt ikke så rart med tanke på hvor mange kategorier vi har her på forumet. Riktig kategori for emner rundt litteratur og bøker er kategorien "Litteratur". Denne kategorien finner du ved å gå til: Forum > Kultur > Litteratur Flytter tråden til riktig kategori, og lar det ligge igjen en link i denne kategorien slik at du finner tråden igjen. Snorre Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siste boka jeg leste var naiv super, sikkert en grei bok det er ingen bokekspert akkurat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siste boka jeg leste ferdig var vel The Navigator av Clive Cussler. God underholdning. Typisk Clive Cussler NUMA-adventure. Nå holder jeg på med De Gales Hus av Karin Fossum. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siste boka jeg leste er The Economic Naturalist - Why Economics Explains Almost Everything av Robert H. Frank. Morsom bok! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) siste boka jeg leste var instruksjonsboka på en fjernkontroll, leste den på do. det var fine illustrasjoner og presist språk. Noe som trekker litt ned er at jeg måtte bla fordbi mange språk før jeg kom til norsk. Alt i alt en god bok. terningkast 5/6 Endret 25. november 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 I tillegg er den feilpstet da, men trådstarter er jo ganske ny så det får vi tilgi. Ja, best det. Hvis ikke sender jeg Anfall på deg. Vi går nemlig i samme klasse. Neida, jeg beklager sterkt at jeg plasserte den på feil plass. Som du sikkert vet at jeg bare oppholdt meg her i en uke. Men vi går faktisk i samme klasse. Anfall og meg, altså. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Siste boken jeg leste var drømmenes kniv av Robert Jordan. Veldig god bok, venter bare på at den avsluttende boka skal bli gitt ut nå.. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rant av Chuck Palahniuk Han leverer som alltid Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Stieg Larsson: "Jenta som lekte med ilden" Meget god oppfølger av "Menn som hater kvinner" Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Doppler av Erlend Loe. Mildt sagt utrolig bra bok. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Rednigsmannen av Dean Koontz Lenke til kommentar
mariana Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den siste boka jeg leste var Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert. Ble anbefalt den av en venninne som følte boka var god støtte gjennom usikre, tunge tider. Selv om den kanskje var i overkant spirituell etter min smak, har jeg sjelden eseløret en bok så mye som dette (jeg eselører mine egne pocketbøker hvis det trengs, and i'm not afraid to admit it ), og jeg har faktisk gått tilbake til de merkede sidene og funnet sitater jeg følte var til hjelp når jeg trengte noe å roe ned med. Tør påstå det er en god bok hvis du er nedfor eller usikker og trenger litt støttende litteratur om kvelden. Utover det var det også en interessant reiseskildring, alt i alt en bok jeg likte veldig godt og som jeg sikkert kommer til å gå tilbake til. Akkurat nå er jeg i gang med Atonement av Ian McEwan. Så filmen i sommer, og måtte la det gå litt tid før jeg fikk nok avstand til å begynne på boka. Liker den foreløpig, men merker at jeg husker scener fra filmen som jeg "ser fram til", så jeg skulle ønske jeg hadde ramlet borti boka før jeg så filmatiseringen Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Siste boka jeg leste var Lord of the flies, en svært god bok som anbefales på det sterkeste Forfatteren er William Golding Endret 29. november 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
gnav Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Min siste bok var "Oppmålingen av verden" av Daniel Kehlmann. Den forteller om livet til de to tyske vitenskapsmenne Alexander von Humbolt og Carl Friedrich Gauss. Humbolt var en meget kjent oppdager som sammen med Bonpland utforsket Sør amerika. Gauss var en av verdens dyktigste matematikere som bl.a. gav ut "Disquisitiones Arithmeticae". Hele boken er veldig morsomt skrevet og det skal sies at jeg humret en god del. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Siste boka jeg leste var ''Tredje landevei'' . Vi skulle lese bok og skrive analyse, og valgte den fordi det var den korteste jeg fant. . Og fyren som har skrevet den bruker et punktum for vært avsnitt. Verste jeg har lest. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Doppler av Erlend Loe.Mildt sagt utrolig bra bok. Ja, er helt enig der! Erlend Loe er en av mine favorittforfattere. Liker stilen hans og den vittige humoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå